نسخه چاپی

سارقان حرفه ای طعمه های خود را از سایت دیوار می گرفتند

به گزارش نما - «خبرجنوب» نوشت: سرپرست پلیس آگاهی استان گفت: سارقان حرفه ای که طعمه هایشان را از طریق سایت دیوار انتخاب می کردند در شیراز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محسن سروقد گفت: در پي ارجاع دو فقره پرونده با موضوع مشابه مبني بر اينكه مالكان آگهي مربوط به فروش خودرو را در سايت ديوار ثبت و افرادي ناشناس به عنوان خريدار با شماره هاي آنان تماس و پس از توافق به يكي از محله هاي شيراز مي رفتند.سپس سارقان با دعوت و خوراندن نوشيدني مسموم به مالكان آن ها را بيهوش و خودرو آن ها را سرقت مي كردند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: موضوع دستگيري سارقان در دستور كار ماموران پليس آگاهي استان قرارگرفت كه با بازبيني تصاوير بدست آمده و چهره نگاري، دو نفر از سارقان حرفه اي را شناسايي و در يك عمليات ضربتي آن ها را دستگير و مقداري داروهاي خواب آور نيز از آن ها كشف شد. سرپرست پليس آگاهي استان با اشاره به اينكه سارقان به عنف خودرو، در بازجويي فني و تخصصي به سرقت خودرو از طريق بيهوش كردن مالكان اقرار كردند، تصريح كرد: در اين خصوص يك نفر مالخر نيز شناسايي و دستگير و در بازرسي از منزل وي يك دستگاه پژو 405 مسروقه كشف شد.
سرهنگ سروقد در پايان به شهروندان هشدار داد: مالكان خودروها كه قصد فروش وسايل نقليه خود دارند به وعده هاي دروغين سارقان و افراد كلاهبردار در سايت هاي مختلف توجه نكنند و هرگونه موارد مشكوك را با تلفن 110 در اختيار پليس بگذارند.

۱۳۹۶/۹/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...