نسخه چاپی

تضعیف شأن نمایندگی ملت توسط نماینده اصلاح طلب

عکس خبري -تضعيف شأن نمايندگي ملت توسط نماينده اصلاح طلب

محمود صادقی با عضویت در شبكه‌های اجتماعی پس از تكیه زدن بر كرسی مجلس شورای اسلامی چندین و چند بار با طرح ادعاهای كذب جنجال آفریده است


اخیراً دوباره داستان دروغین رابطه دامادی تاجری به نام مدلّل با حضرت آیت‌الله‌العظمی مکارم‌شیرازی(دامت برکاته) در بعضی از سایت‌ها آمده است! مکرر از معظم‌له شنیده‌ایم که هرگز نامبرده را ندیده و نمی‌شناسم و هیچ‌گونه رابطه‌ای با ما نداشته و ندارد. اما آنها که نه ایمان دارند و نه وجدان، از تکرار دروغ‌های خود ابا ندارند؛ که کار این افراد، مانند وهابیت است که بارها با دلایل مختلف اثبات کرده‌ایم که شیعه قائل به تحریف نبوده و نیست و در کتب تفسیری و علوم اصول و... همه این دلایل را آورده‌ایم، اما همه این دلایل را می‌شنوند و دوباره می‌گویند که چرا شیعه قائل به تحریف است!»
این عبارات واکنش پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله مکارم‌شیرازی در برابر ادعای یکی از نمایندگان مجلس درباره نسبت یکی از بدهکاران بانکی با این مرجع تقلید است؛ ادعایی که محمود صادقی مجبور شد آن را پس بگیرد! اما فراتر از این ادعا و تکذیب شدنش شاهد شکل‌گیری یک رویه غلط و خطرناک از سوی این نماینده اصلاح‌طلب هستیم. او با عضویت در شبکه‌های اجتماعی پس از تکیه زدن بر کرسی مجلس شورای اسلامی چندین و چند بار با طرح ادعاهای کذب جنجال آفریده است که مشهورترین نمونه آن در موضوع حساب‌های ویژه قوه قضائیه و حمله به آیت‌الله آملی‌لاریجانی بود که در آن موضوع هم در نهایت مجبور شد اعتراف کند هیچ تخلفی رخ نداده است! نماینده‌ای که شأن نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی را تا حد یک کاربر که با دروغ‌پردازی به دنبال جلب توجه‌ و دیده شدن است تقلیل داده، بدون آنکه واکنش درخوری از سوی مجلس شورای اسلامی، هیئت رئیسه آن و شورای نظارت بر رفتار نمایندگان در برابر اقدامات وی صورت بگیرد!

۱۳۹۶/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...