نسخه چاپی

نقوی حسینی در گفتگو بانما:

شكست داعش نتیجه فرهنگ بسیج است

عکس خبري -شکست داعش نتيجه فرهنگ بسيج است

سخنگوی فراكسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت:مقاومت رزمندگان وخون مقدس شهدای دفاع مقدس اثرش را امروز در این پیروزی ها به وضوح نشان می دهد، الگوی بسیج مردمی نتیجه بخش بوده ودستاوردهای بسیار عظیمی برای ما داشته است حاج قاسم سلیمانی خود یكی از دستاوردهای مكتب دفاع مقدس است مكتبی كه صدها وهزاران حاج قاسم را تربیت وتقدیم نظام نموده است.


سید حسین نقوی حسینی عضو هئیت رییسه فراکسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهار فتنه بزرگ قرن 21 با اجماع همگانی داخلی و منطقه ای، گفت: در جریان نابودی داعش جمهوری اسلامی ایران کاری بزرگ کرد این برای اولین باربودکه یک فتنه منطقه ای بدون آمریکا آنهم با نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران حل وفصل شد.
وی با بیان اینکه آمریکایی ها خودشان را کدخدای جهان می دانند،عنوان کرد: آمریکایی ها فکر می کنند حل وفصل هر اتفاقی در کره زمین باید با وجود آنان به عنوان یک پایه اصلی صورت گیرد در حالی که در مقابله با گروه های تروریستی داعش، نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران سبب شد آمریکا حذف شده و بدون آمریکا مشکل حل شود و این اتفاق بسیار بزرگی است.
نماینده مردم ورامین با بیان اینکه پدیده داعش فتنه بزرگ قرن 21 بوده است، گفت: این پیروزی فتنه ای را ریشه کن کرد که اهداف صد ساله داشت و بر گسلی تنظیم شده بود که می توانست بسیار خونین رقم بخورد برنامه ریزی شده بود. صد ها سال جهان اسلام درگیر پدیده شوم تکفیری های داعشی در منطقه باشد.
وی با غیر قابل مصادره خواندن پیروزی بزرگ نیروهای مقاومت بر گروه های تکفیری از سوی برخی جریان های سیاسی، گفت: این خط فکری تفرقه آفرین در کشور ناپسند بوده وخط دهی خوبی نیست که از سوی عده ای دنبال می شود و باید به آنان گفت سر غنایم پیروزی که نباید دعوا کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، اذعان نمود: پیروزی بدست آمده نتیجه همکاری و حمایت های همگانی بود، رهبری مقتدر وخردمندانه مقام معظم رهبری، تلاش شبانه روزی سرداران و فرماندهان بزرگ نظامی کشور و در رأس آنها سردار قاسم سلیمانی با حمایت و مقاومت ملت ایران در داخل چنین نتیجه ای را رقم زده است.
وی افزود: با اجماع مسلمانان منطقه،حزب الله لبنان، سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران، حشد الشعبی عراق و بسیج مردمی این کشورها که دست به دست هم دادن چنین پیروزی عظیمی حاصل شد که باید با وحدت ملی و منطقه ای ثمرات بی بدیل آن حفظ شود.
وی با بیان اینکه اکنون داعش به لحاظ بنیان های اقتصادی، سیاسی، ساختاری و سرمایه ای فروپاشیده ولی به لحاظ امنیتی همچنان تهدیدی برای جهان بخصوص کشورهای غربی که محل تردد و پراکندگی این گروه های تکفیری است می باشد،گفت: طبق توصیه مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه سردار سلیمانی باید هشدار و بیدار بوده و فتنه های آینده را مد نظر داشت، مثلث شوم عربستان، اسرائیل و آمریکا به عنوان طراحان این فتنه شکست سختی در جریان این پیروزی ها خورده و قطعا ساکت ننشسته واقدام به فتنه انگیزی های دیگری می نماید که به موقع بایدپیش بینی ومهار شود.
نقوی حسینی با اشاره به ثمرات اثر بخش مکتب دفاع مقدس در پیروزی های بدست آمده،گفت: مقاومت رزمندگان وخون مقدس شهدای دفاع مقدس اثرش را امروز در این پیروزی ها به وضوح نشان می دهد، الگوی بسیج مردمی نتیجه بخش بوده ودستاوردهای بسیار عظیمی برای ما داشته است حاج قاسم سلیمانی خود یکی از دستاوردهای مکتب دفاع مقدس است مکتبی که صدها وهزاران حاج قاسم را تربیت وتقدیم نظام نموده است.

۱۳۹۶/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...