نسخه چاپی

پرداخت خسارت 25 میلیارد تومانی به زلزله‌ زدگان

همتی با اشاره به اینكه در زلزله اخیر كرمانشاه مشخص شد كه تلاش‌های جدی همكاران ما برای پوشش بیمه‌ای موثر واقع شده است گفت:۱۳۰ میلیارد تومان خسارت برای صنعت بیمه بوده كه از این میزان ۲۵ میلیارد تومان آن پرداخت شده و باقی آن نیز پرداخت خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: همتی با اشاره به اینکه در زلزله اخیر کرمانشاه مشخص شد که تلاش‌های جدی همکاران ما برای پوشش بیمه‌ای موثر واقع شده است گفت:۱۳۰ میلیارد تومان خسارت برای صنعت بیمه بوده که از این میزان ۲۵ میلیارد تومان آن پرداخت شده و باقی آن نیز پرداخت خواهد شد.

عبدالناصر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی در بیست‌وچهارمین همایش بیمه و توسعه که امروز ۱۳ آذر ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، اظهار کرد: در دو دهه گذشته رشد صنعت بیمه ۴ برابر رشد GNP بوده است و ضریب نفوذ بیمه از ۰.۳۴ درصد به ۲.۲ درصد رسیده است.

او ادامه داد: در هشت ماهه امسال نیز رشد صنعت بیمه ۲۰ درصد بوده است که رشد خسارت هم متناسب با آن بوده است که نشان می‌دهد در صنعت بیمه روند کنترل ریسک جدی گرفته شده است و علی‌رغم خسارت‌های سنگینی که رخ داده، ولی روند پرداخت خسارت متعادل است.

۱۳۹۶/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...