نسخه چاپی

انتخاب دبیركل مؤتلفه در روز شنبه

عضو شورای مركزی حزب موتلفه با بیان اینكه روز شنبه قرار است دبیركل حزب مؤتلفه انتخاب شود، گفت: به جوان‌تر‌ها هم گفته شده كه نامزد شوند اما این كه چه كسی دبیركل خواهد شد بستگی به رای اعضا دارد.

حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه انتخاب دبیرکل بستگی به آراء اعضای شورای مرکزی دارد، اظهار داشت: در جلسه آتی مشخص می‌شود که چه کسانی نامزد شده و چه کسی رای خواهد آورد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه یکی از مسائل مهم در حزب موتلفه طی سال‌های گذشته را بحث جوان‌گرایی دانست و تصریح کرد: در کنگره اخیر نیز این مساله به خوبی لمس شد چراکه دیدم جوانانی در شورای مرکزی و مراکز مدیریتی حزب قرار گرفتند.

وی تأکید کرد: برای اداره یک مجموعه منهای کارکشتگی افراد باتجربه امیدواری و شور و نشاط جوانان نیز نیاز است؛ افراد جوان‌تر باید از تجربیات افراد مسن و باتجربه استفاده کنند اما در هر حال امید کشور به تربیت نیروهای جوان برای اداره کشور است.

حجت‌الاسلام شجونی با بیان اینکه البته اکثر احزاب در حال پوست‌اندازی و جوان‌گرایی هستند، گفت: در حال حاضر جامعه روحانیت مبارز هم به بحث جوان‌گرایی روی آورده است؛ چراکه در صورت فقدان افراد مسن نیازمند حضور مثمر ثمر جوانان خواهیم بود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه ادامه داد: مؤتلفه هیچوقت سهم خواهی نداشته و الان هم برای انتخابات آینده سهم‌خواهی نخواهد داشت اما این بار می‌خواهد راساً نامزدی را معرفی کند که ولایت مدار باشد همانند خود حزب موتلفه که طی سال‌های گذشته ولایت مداری خود را بارها ثابت کرده است، این رویکرد نیازمند یک آمادگی داخلی هم هست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روز شنبه قرار است دبیرکل حزب انتخاب شود؛ به جوان‌تر‌ها هم گفته شده که نامزد شوند اما این که چه کسی دبیرکل خواهد شد بستگی به رای اعضا دارد.

۱۳۹۱/۷/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...