نسخه چاپی

سقوط اسرائیل زودتر از 25 سال خواهد بود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حركت نابكارانه ای كه رئیس جمهوری ملعون آمریكا راه انداخت و قدس قبله اول مسلمانان را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و پایگاه قدرت اشغالگران اعلام كرد چاه و چاله هلاك آوری است كه صهیونیسم و استكبار جهانی برای خود ساخت و پرداخت.

به گزارش نما به نقل از انتخاب، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حرکت نابکارانه ای که رئیس جمهوری ملعون آمریکا راه انداخت و قدس قبله اول مسلمانان را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و پایگاه قدرت اشغالگران اعلام کرد چاه و چاله هلاک آوری است که صهیونیسم و استکبار جهانی برای خود ساخت و پرداخت.

حجت الاسلام سیداحمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی افزود: هر چقدر که می خواستیم جنایات و دشمنی آمریکا در حق دین و پیامبر اسلام (ص) را برای دنیای اسلام و مسلمانان جهان اثبات کنیم نمی توانستیم به تاثیرگذاری این عملی که آمریکا انجام داد، انجام دهیم.

وی با بیان اینکه کسی که نفرت خود را در دل 2 میلیارد مسلمان ایجاد کند معلوم است که عاجز شده است، افزود: مقام معظم رهبری 2 روز قبل فرمودند با این کار سقوط اسرائیل زودتر از 25 سال خواهد بود.

وی گفت: آمریکا بعد از اینکه عربها را به میدان مذاکره آورد و بعد از 40 سال ادامه این مذاکرات که اصل نخست آن این بود تا قدس به قداست خود باقی باشد و پایتخت اسرائیل نشود اما آمریکا و اسرائیل فاتحه همه چیز را خواندند و علی رغم مذاکرات 40 ساله، این کار را کردند.

علم الهدی اظهار کرد: آمریکا ثابت کرد در راس همه عداوتها با قرآن و پیامبر(ص) است و قبله اول مسلمین را در اشغال یک مشت یهودی ناپاک نجس العین به عنوان پایتخت می شناسد با این شرایط به اینها چشم داشتن و امید داشتن خیانت به پیامبر اکرم(ص) است.

وی با اشاره به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت گفت: پشت این انقلاب قدرت دیگری است؛ این حرکتها، حوادث و ایستادگی ها در جریان حرکت غیبی آسمانی است که بزودی در دنیا ظاهر می شود و باید این را معتقد بود و باور کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: خنثی شدن توطئه عربستان در خصوص استعفای نخست وزیر لبنان و ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، شکست حاکمیت داعش در 30 آبان که با دلاوری های سردار سلیمانی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب حاصل شد و کشته شدن مزدور نابکار سعودی علی عبدالله صالح همه نشانگر سرانگشت هدایت غیبی امام زمان(عج) است.

علم الهدی گفت: ما فقط مقاومت کردیم و 'اشداء علی الکفار' بودیم و مزد ما این بود که در فاصله یک ماه با سرانگشت حجت خدا این پیروزی های بزرگ نصیب ما شد.

رفاه طلبی ابزار ولایت شیطان است
امام جمعه مشهد در بخش دیگری از سخنان خود در تفسیر آیه 63 سوره نحل گفت: خدا در این آیه به نام خود قسم می خورد و در موارد معدودی است که خدا در قرآن به نام خود قسم می خورد.

علم الهدی ادامه داد: قسم خوردن خدا در این آیه به خاطر نزول انبیا و کتب نسبت به امت های قبل نیست بلکه تاکید می کند خداوند متعال وقتی یک رسالت و هدایتی برای یک جامعه نازل می کند شیطان به تکاپو می افتد و مانع ارشاد مردم می شود و مردم باید این را موضوع باور کنند.

وی اظهار کرد: مقاومت در برابر انقلاب و تحول جزو زینت گری و آرایش گری های شیطان است زیرا وقتی جریان های نکبت اطراف زندگی بشر را گرفت، چاپیدن، خوردن و تجاوز یک عده قدرتمند، زورمند و زرمند نسبت به قشر آسیب پذیر متداول می شود.

وی با بیان اینکه اگر جامعه متحول شود و سلطه زرمندان برداشته شود سلطه شیطان هم برداشته می شود، افزود: عیش و نوش، رفاه طلبی و بهره برداری بیشتر از امکانات مادی، همه ابزار ولایت شیطان است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: وقتی پیامبر(ص) می گوید خدا را بپرستید و مردم هم قبول کنند دیگر شیطان کاره ای نخواهد بود همچنین شیطان در برابر مردم قانعی که در برابر مشکلات حاضر به همکاری با او نمی شوند، بیکاره و منزوی است و کار او این است که جلو تحول را بگیرد.
علم الهدی با بیان اینکه نردبان صعود شیطان در توسعه و اعتلای جریانات شیطانی اش زورمندان، پولدارها، عیاش ها و رفاه طلبان هستند، اظهار کرد: آنهایی که شیطان کفر، شرک، فسق و فجور آنها را آرایش می دهد در دنیا ارباب آنها شیطان است و آنها برده شیطان هستند و بعد از دنیا هم برای آنها عذاب دردناک است.

در پایان مراسم نماز جمعه امروز نمازگزاران با شرکت در یک راهپیمایی و قرائت قطعنامه انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس را محکوم کردند.

۱۳۹۶/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...