نسخه چاپی

توزیع گسترده اسكناس و چك‌پول تقلبی در كرمانشاه

دادستان كرمانشاه از دستگیری جاعلان اسكناس و چك‌پول‌ خبر داد و گفت: متهمان اقدام به چاپ و توزیع گسترده اسكناس و چك‌پول تقلبی كرده بودند.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، محمد حسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اعلام این خبر گفت:در پی اخبار واصله درباره فعالیت یک کارگاه طراحی،چاپ و توزیع انواع اسکناس ها و چک پول های تقلبی که در سطح گسترده اقدام به فعالیت در این زمینه داشته، موضوع در دستور کار اداره کل اطلاعات استان کرمانشاه قرار گرفت و پس از اخذ مجوز قضایی نسبت به ورود به این کارگاه و توقیف ابزار و وسایل جعل پول اقدام شد.

صادقی افزود: در جریان بازرسی از این کارگاه مقادیر قابل توجهی اسکناس و چک پول تقلبی،امکانات و تجهیزات شامل انواع دستگاه های چاپ حرفه ای،ابزارآلات طراحی،دستگاه های رایانه و انواع نرم افزار و ده ها بسته کاغذ مخصوص کشف و ضبط شد.

وی تاکید کرد: مجموعه ابزار کشف شده حکایت از اقدامات گسترده و حرفه ای اعضای این شبکه در چاپ و توزیع اسکناس و چک پول تقلبی دارد.

به گفته دادستان کرمانشاه در این پرونده یک نفر پس از جلب و تفهیم اتهام با قرار تامین کیفری متناسب بازداشت شده است و تحقیقات با هدف شناسایی و دستگیری سایر متهمان در دستور کار قرار دارد.

۱۳۹۶/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...