نسخه چاپی

پس از بروز حاشيه هاي اخير براي حسين هدايتي؛

لیدر اصلی جریان بركناری كفاشیان كنار میكشد؟

عکس خبري -ليدر اصلي جريان برکناري کفاشيان کنار ميکشد؟

هدایتی در نشستی خبری كه برای تكذیب خبر بازداشتش برگزار كرد، فدراسیون فوتبال را تهدید به افشاگری كرد

به گزارش نمابه نقل ازافكار، در شرایطی که حسین هدایتی لیدر اصلی جریان برکناری علی کفاشیان و برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال بود، به نظر می رسد با پیش آمدن حاشیه های اخیر در مورد بازداشت وی ، طرح برکناری کفاشیان ملغی شود.

دو هفته قبل بود که برخی از مدیران باشگاه ها از تلاش جریانی برای امضا جمع کردن جهت برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال و تلاش برای فراهم کردن مقدمات برکناری رئیس فدرسیون فوتبال خبر دادند.

گفته می شد هدايتي به خاطر مساله‌ اي كه با برق شيراز داشته و فدراسيون از او حمايت نكرده، اين بحث را راه انداخته و به همراه صادق درودگر که از سوی هدایتی به عنوان مدیر عامل باشگاه ملوان منصوب شده، در پی جلب نظر موافق مدیران عامل باشگاه ها برای جمع کردن امضا هستند.

در آن زمان گفته می شد که هدایتی به خاطر مسائل شخصی خود به دنبال برکناری علی کفاشیان بوده اما وی مدعی شد که مسائلی فراتر از بحث های شخصی در میان است و فدراسیون فوتبال را به افشاگری تهدید کرد.

نزدیک بودن زمان برگزاری دیدار تیم ملی ایران با کره جنوبی ازیک سو و اعلام دبیر فدراسیون برای برگزاری مجمع موجب شد تا طرح نرم برکناری کفاشیان برای مدتی هم که شده مسکوت باقی بماند.

با این حال حاشیه هایی که طی هفته گذشته برای حسین هدایتی به وجود آمد و رسانه ها خبر از بازداشت مولتی میلیاردر ایرانی دادند، هر چند که با تکذیب
وی در یک نشست خبری همراه شد اما پس لرزه های آن هنوز هم وجود دارد وهنوز شایعاتی در مورد بدهی های چند صد میلیاردی هدایتی به سیستم بانکی کشور و بازداشت هدایتی وی وجود دارد، از این رو به نظر می رسد وی تمرکز کافی برای پیگیری لابی علیه فدراسیون فوتبال ندارد.

البته هدایتی در نشستی خبری که برای تکذیب خبر بازداشتش برگزار کرد، فدراسیون فوتبال را تهدید به افشاگری کرد تا نشان دهد که ظاهرا بر تصمیم قبلی پابرجا باقی مانده اما می توان این اظهار نظر را نوعی واکنش برای اینکه روی حرف های قبلی خود باقیست، تلقی کرد.

۱۳۹۱/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...