نسخه چاپی

بیرانوند در گفتگو با نما:

مردم به كودتاگران جایزه نخواهند داد

عکس خبري -مردم به کودتاگران جايزه نخواهند داد

نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ی مردم به امنیت، تمامیت ارضی، رعایت خطوط قرمز ملی و دینی و... به عنوان یك فاكتور مهم نگاه می كنند و به طور قطع مردم هیچ گاه به كودتا گران جایزه نخواهند داد.

بهرام بیرانوند نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما درباره اقدام اخیر وزارت ارشاد در خصوص اکران فیلمی با مضمون حمایت از فتنه 88، گفت: به طور قطع وزارت ارشاد باید اهداف بلند مدت نظام و سیاست های کلان را در بحث تولیدات چه مکتوب و چه تصویری در نظر داشته باشد.
وی در ادامه اظهار داشت: فتنه ی 88 کودتایی بود علیه جمهوری اسلامی ایران و رای مردم و کودتاگران قطعا باید تا انتهای تاریخ مطرود بمانند مگر اینکه توبه کنند که شاهد هیچ موردی در این رابطه نبوده ایم.
وی افزود: فتنه 88 سنگ محکی است برای آنهایی که به انقلاب اسلامی و منافع مردم پایبندی دارند یا ندارند و اگر کسانی اقداماتی این چنینی انجام می دهند که موجب بروز مشکلات فرهنگی می شود، در حقیقت دهن کجی به نظام جمهوری اسلامی کرده اند.
وی توضیح داد: در همه دنیای این روند وجود دارند که فیلم ها قبل از اینکه ساخته شوند در مرحله فیلم نامه نویسی، متن را با توجه به اهداف سیاسی و فرهنگی کشورشان تطبیق می دهند و به طور مثال اگر قرار است فیلمی با مضمون جنگی ساخته شود، وزارت دفاع آن کشور نظر خود را اعمال می کند.
بیرانوند تصریح کرد: درباره ساخت فیلم عصبانی نیستم که قرار است به زودی به اکران عمومی درآید و مضمونی در حمایت از فتنه 88 دارد، اگر خبطی صورت گرفته مسئولین ذی ربط باید بررسی کرده و برخورد جدی صورت گیرد و پاسخگو باشند
وی با اشاره به اینکه برخی از افراد با علم به اینکه با فیلمشان مخالفت خواهد شد، دست به ساخت آن می زنند، اذعان داشت: این افراد از این وضعیت برای پرفروش کردن فیلم خود استفاده می کنند و به نوعی به دنبال تبلیغ برای فیلم خود هستند بدون اینکه به بهبود کیفیت محتوای فیلم توجهی داشته باشند.
وی اضافه کرد: در واقع بعضی سعی دارند به برخی از محصولات فرهنگی رنگ و بوی سیاسی بدهند تا در قشری از مردم ایجاد انگیزه کنند و یا به عبارتی مشتری پسند کنند و به نظر میرسد این کار توسط کسانی که ابزار فرهنگی در دست دارند جفا در حق مردم است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: همه ی مردم به امنیت، تمامیت ارضی، رعایت خطوط قرمز ملی و دینی و... به عنوان یک فاکتور مهم نگاه می کنند و به طور قطع مردم هیچ گاه به کودتا گران جایزه نخواهند داد.




۱۳۹۶/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...