نسخه چاپی

جمهوری اسلامی ایران مهمترین عنصر تعیین‌كننده در منطقه است

عکس خبري -جمهوري اسلامي ايران مهمترين عنصر تعيين‌کننده در منطقه است

امروز جمهوری اسلامی ایران به منزله یك قدرت بلامنازع و جبهه مقاومت به عنصر تعیین‌كننده در منطقه تبدیل شده و دشمنان انقلاب اسلامی به این مهم اذعان دارند

در خبرها آمده بود سردار سرلشکر حاج‌قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه طی تماس تلفنی با فرماندهی گردان‌های شهید عزالدین قسام و فرماندهی سرایا (گردان‌های جهاد اسلامی)، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای پشتیبانی همه‌جانبه از نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین را اعلام کرده و بر آمادگی دیگر گروه‌های جبهه مقاومت در منطقه برای دفاع از مسجدالاقصی نیز تأکید کرده است.
اوایل آذرماه بود که امام خامنه‌ای ولی امر مسلمین در دیدار مهمانان شرکت‌کننده در اجلاس «محبان اهل‌بیت(ع) و مسئله تکفیری‌ها» تأکید کردند: «با صراحت اعلام می‌کنیم جمهوری اسلامی ایران در هر جایی که برای مقابله با کفر و استکبار، نیاز به حضور باشد، کمک خواهد کرد و در بیان این موضوع ملاحظه هیچ‌کس را نمی‌کنیم.» ایشان در همین دیدار گفتند: «روزی که فلسطین به مردم فلسطین برگردد، ضربه‌ واقعی به کمر استکبار وارد خواهد شد و ما برای آن روز، تلاش خواهیم کرد.» با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دولت ایران از یک دولت دوست رژیم صهیونیستی به اصلی‌ترین دشمن رژیم صهیونیستی تبدیل شد و اکنون اعلام صریح موضع و پیام مقتدرانه جمهوری اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب و فرمانده نیروی قدس سپاه در حمایت از قدس شریف نشان‌دهنده نقش تأثیرگذار ایران اسلامی در منطقه است. شرایط امروز و معادلات منطقه غرب آسیا، به ویژه پس از شکست داعش، قدرت نفوذ روزافزون انقلاب اسلامی را در میان ملت‌های مسلمان منطقه نشان می‌دهد. چیزی که خواب از چشم آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و پادشاهان بدون پشتوانه مردمی منطقه ربوده است. نفوذی که نشئت گرفته از پیام انسان‌ساز اسلام و نهضت اسلامی امام خمینی(ره) است که با رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) منادی مردم مسلمان منطقه و جهان شده و می‌رود تا با بیداری و بصیرت بیش از پیش طومار حکومت‌های وابسته و دست‌نشانده را برچیند.
واقعیت این است که امروز جمهوری اسلامی ایران به منزله یک قدرت بلامنازع و جبهه مقاومت به عنصر تعیین‌کننده در منطقه تبدیل شده و دشمنان انقلاب اسلامی به این مهم اذعان دارند؛ از این رو پیام جمهوری اسلامی را دریافت می‌کنند و آن را در معادلات منطقه مؤثر می‌دانند.

۱۳۹۶/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...