نسخه چاپی

بازاریان از صف فتنه‌گران جدا شدند/ ارتباط قوی بازار با روحانیت

عکس خبري -بازاريان از صف فتنه‌گران جدا شدند/ ارتباط قوي بازار با روحانيت

مهند حامد با اشاره به «فتنه اقتصادی» تاكید كرد در این ماجرا بازاریان از صف فتنه‌گران جدا شدند.

به گزارش نما، مهند حامد مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به بصیرت بازاریان در فتنه نوسانات ارز اشاره کرد و اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی تاکنون همواره بازاری‌ها به دنبال تقویت رابطه و ضابطه‌های خود با روحانیت بودند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به برگزاری جلسات سخنرانی آیت‌الله مجتبی تهرانی و آیت‌الله محمدعلی جاودان در بازار تصریح کرد: همواره مهمترین برنامه‌های مذهبی در بازار برگزار می‌شود و این نشان‌دهنده ارتباط خوب بازاریان با روحانیت است.

به گفته وی، قبل از انقلاب نیز بازاری‌ها، هر روز صبح پس از بهره‌گیری از دروس و احکام کسب که توسط علما ارائه می‌شد، به مغازه می‌رفتند.

حامد با بیان اینکه هزینه‌های برخی از انقلابیون در روزهای مبارزه علیه شاه از جانب بازاری‌ها تأمین می‌شد، اضافه کرد: هیچ گاه نمی‌توان نقش بازاریان را در پیروزی انقلاب اسلامی انکار کرد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه آحاد مردم جزء خانواده بزرگ نظام جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: بازاریان اگر اعتراضی هم داشته باشند، هیچ‌گاه در صف فتنه‌گران قرار نمی‌گیرند.

۱۳۹۱/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...