نسخه چاپی

سارقین قمه‌كش به دام افتادند

رئیس كلانتری ۱٢٢ دربند از دستگیری سارقین منزل به عنف پس از درگیری سارقین با صاحبخانه در محله زعفرانیه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، سرهنگ محمد باقر قدم زاده گفت: شب گذشته ٢ سارق منزل پس از اطمینان از خالی بودن منزل در محله زعفرانیه از درب پارکینگ وارد منزل شده و زمانی که با صاحبخانه روبرو شده ضمن ایجاد رعب و وحشت و قمه کشی اقدام به فرار می کنند.

وی افزود: با تماس شهروند با ١١٠ بلافاصله مامورین که در همان نزدیکی در حال گشت زنی بودند کمتر از یک دقیقه در موقعیت حاضر و سارقین که با خودرو پژو ٤٠٥ در حال فرار بوده را تعقیب و موفق به دستگیری و کشف یک عدد قمه بزرگ از آنان می شوند.

رئیس کلانتری ۱٢٢ دربند بیان داشت: با توجه به رویارویی سارقین با صاحبخانه خوشبختانه اموالی به سرقت نرفته بود و آسیبی هم به ساکنین وارد نشده بود صرفا سارقین با قمه کشی باعث ایجاد رعب و وحشت شده بودند.

سرهنگ قدم زاده تصریح کرد: با انتقال متهمان به کلانتری و انجام بازجویی های فنی انتساب بزه به آنان محرز و متهمین جهت ادامه تحقیقات در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی شمیرانات شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست کلیه اقدامات امنیتی منازل خود را جهت پیشگیری از سرقت منزل لحاظ کنند و ضمنا شهروندانی که اخیراً منازل آنان در محدوده شمال تهران به این شیوه و شگرد مورد دستبرد قرار گرفته است می توانند جهت شناسایی سارقین به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

۱۳۹۶/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...