نسخه چاپی

هر هفته میزبان تصویر شهدا هستیم

مدیر مركز هنرهای تجسمی حوزه هنری از افتتاح ۲ نگاه‌خانه جدید خبر داد و گفت: هر هفته در نگاه‌خانه حوزه هنری میزبان تصاویری از شهدا خواهیم بود.

به گزارش نما، «سید مسعود شجاعی طباطبایی» مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری با بیان اینکه یکی از اهداف حوزه هنری تعامل و همکاری با هنرمندان شهرستانی است، اظهار داشت: هر هفته یک پوستر را با موضوع شهدا در حوزه هنری رونمایی می‌کنیم.

وی از افتتاح ۲ نگاه‌خانه جدید در حوزه هنری خبر داد و گفت: آثار هنرهای جدید که خلق شده در حوزه موضوعات ارزشی را در این ۲ نگاه‌خانه به نمایش خواهیم گذاشت. این فعالیت که با نمایش آثار یک هنرمند در یک نگاه خانه همراه است در کشور بی سابقه است.

شجاعی طباطبایی عنوان کرد: این فعالیت خیلی تاثیرگذار است و بستری برای تشویق هنرمندان و کمک به دیدن آن‌ها برای حضور در فضای مجازی خواهد بود. هر کدام از هنرمندان توانایی‌هایی زیادی دارند که باید شناخته شوند.

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری خاطرنشان کرد: بانک اطلاعاتی هنرمندان به زودی در سایت تجسمی تاسیس می‌شود و هر هنرمند می‌تواند اطلاعات خود را در آن به‌روزرسانی کند.

وی بیان کرد: تعامل خوبی با هنرمندان برقرار شده و بسترهایی برای سفارش کار را برای این عزیزان پیش‌بینی کرده‌ایم، تا بتوانیم از ظرفیت هنرمندان سراسر ایران استفاده کنیم.
منبع: دفاع پرس

۱۳۹۶/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...