نسخه چاپی

افزایش ۴۵ هزار تومانی سكه

هفته گذشته بازار سكه و ارز به‌گونه‌ای پایان یافت كه دلار پس از شكستن مرز ۴۲۰۰ تومان در همین محدوده جا خوش كرد و سكه تمام طرح جدید نیز با افزایش حدود ۴۵ هزار تومانی نسبت به ابتدای هفته به رقمی معادل یك میلیون و ۴۱۳ هزار تومان رسید.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، در ابتدای هفته گذشته هرچند دلار آمریکا با روند کاهشی روبه‌رو شد و به قیمتی معادل ۴۱۹۰ تومان تومان رسید اما در اواسط هفته به بالاتر از ۴۲۰۰ تومان افزایش یافت و در پایان به رقمی معادل ۴۲۰۹ تومان دست یافت.

همچنین یورو ۵۰۳۸ تومان، پوند انگلستان ۵۸۳۹ تومان، یوان چین ۶۵۸ تومان و درهم امارات ۱۱۶۲ تومان در ابتدای هفته گذشته در بازار عرضه و دلار مبادله‌ای نیز از سوی بانک مرکزی ۳۵۴۳ تومان قیمت گذاری شد. در پایان هفته نیز یورو ۵۰۴۸ تومان، پوند انگلستان ۵۸۰۸ تومان، درهم امارات ۱۱۶۶ تومان و یوان چین ۶۵۴ تومان در بازار ارز قیمت داشتند و دلار مبادله ای نیز ۳۵۵۹ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت گذاری شد.

در میان انواع سکه نیز در ابتدای هفته گذشته سکه تمام طرح جدید به قیمتی معادل یک میلیون و ۳۹۷ هزار تومان، نیم سکه ۷۱۲ هزار تومان، ربع سکه ۴۱۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲۶۶ هزار تومان رسید. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۸ هزار و ۶۱۵ تومان، مثقال طلا ۵۵۶ هزار و ۳۰۰ تومان و اونس طلا در بازار جهانی نیز ۱۲۵۰ دلار و ۳۰ سنت داد و ستد شد.

در پایان هفته گذشته اما، سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۴۱۳ هزار تومان، نیم سکه ۶۹۶ هزار تومان، ربع سکه ۴۰۲ هزار و ۷۰۰ تومان و سکه گرمی ۲۶۲ هزار تومان فروخته شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۸ هزار و ۳۶۱ تومان، مثقال طلا ۵۵۶ هزار و ۱۰۰ تومان و اونس طلا در بازار جهانی ۱۲۵۵ دلار و ۵ سنت داد و ستد شدند.

۱۳۹۶/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...