نسخه چاپی

اظهار بی‌اطلاعی قائم‌مقام وزیرعلوم از پرونده بورسیه‌ها

جمعی از دانشجویان بورسیه از صبح امروز در اعتراض به عدم حل مشكلاتشان در مقابل دفتر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تجمع كردند و هم اكنون هم منتظر حضور وزیر علوم هستند تا اعتراض خود را پیگیری كنند.

به گزارش نما، جمعی از دانشجویان بورسیه از صبح امروز در اعتراض به عدم حل مشکلاتشان در مقابل دفتر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تجمع کردند و هم اکنون هم منتظر حضور وزیر علوم هستند تا اعتراض خود را پیگیری کنند.

یکی از این دانشجویان در این خصوص به فارس، گفت: با توجه به اینکه از صبح اینجا جمع شده‌ایم ولی هنوز کسی پاسخ ما را نداده‌ است، تنها قائم‌مقام وزیر وقتی سعی داشت به اتاق کارش مراجعه کند، ناچار با دانشجویان روبرو شد و مجبور شد به اعتراضات ما گوش دهد.

وی ادامه داد: متاسفانه قائم‌مقام وزیرعلوم به عنوان فرد دوم وزارتخانه از مشکلات دانشجویان بورسیه اظهار بی‌اطلاعی کرده و فقط به یادداشت مشکلات و نوشتن مشخصات دانشجویان اکتفا کرد.

یکی دیگر از دانشجویان بورسیه نیز در این رابطه اظهار داشت: با اینکه 4 ماه از تذکر مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به مشکلات دانشجویان بورسیه می‌گذرد، هنوز این مشکلات پابرجاست و قائم‌مقام وزیر هم می‌گوید از پرونده بورسیه‌ها بی اطلاع است!

وی ادامه داد: امروز نمایندگانی از شمال، جنوب، غرب و نقاط مختلف کشور در مقابل دفتر وزیر علوم جمع شده‌اند و از صبح منتظر دریافت پاسخ هستند. ما از قائم مقام وزیر علوم پرسیدیم آیا در وزارتخانه اراده‌ای برای حل مشکلات دانشجویان بورسیه وجود دارد یا خیر؟ ولی وی هیچ پاسخی نداد.

این دانشجوی بورسیه تاکید کرد: متاسفانه امروز برای اینکه صدای اعتراض ما را خاموش کنند، ما را به یک اتاق هدایت کرده‌اند و حتی اجازه بیرون رفتن از این اتاق را هم نمی‌دهند. ما منتظر وزیر علوم خواهیم ماند و تا پاسخ درستی از وی دریافت نکنیم این مکان را ترک نخواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اظهارنظر وزیرعلوم در خصوص دانشجویان ستاره‌دار، تصریح کرد: گویا برای وزیرعلوم برخی از مسائل بسیار مهم‌تر از دانشجویان بورسیه است.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...