نسخه چاپی

صحنه‌های بی سابقه بدلكاری در «به وقت شام»

بدلكار فیلم "جیمز باند" گفت: جلوه‌های ویژه و بدلكاری به وقت شام بسیار خاص است. به جرات می‌توان می گویم بدلكاری دو صحنه از فیلم به وقت شام تا به حال در سینمای ایران تجربه نشده است.

به گزارش نما، ارشا اقدسی بدلکار ایرانی درخصوص حضور خود در فیلم "به وقت شام" به کارگردانی "ابراهیم حاتمی کیا" گفت: من بسیار خوشحالم که توانستم بار دیگر با ابراهیم حاتمی کیا همکاری داشته باشم. همکاری ما در پروژه قبلی "بادیگارد" به دلایلی به سرانجام نرسید اما در فیلم "به وقت شام" با هر ذهنیتی که شروع کردیم مهم آن بود که با خاطره‌ای خوش پروژه را به پایان رساندیم.

وی با اشاره به تجربه موفق خود در "به وقت شام" تصریح کرد: برای هر دو سمت یعنی ابراهیم حاتمی کیا و من اتفاقی فوق العاده موفق و مثبت بود و در پایان کار هر دو از محصول نهایی راضی بودیم. خوشبختانه تیم تولید و تدارک فیلم به وقت شام به بهترین نحو ممکن همه چیز را فراهم کردند و من به شخصه کوچک‌ترین نقصی احساس نکردم.

بدلکار فیلم سینمایی "بمب" در همین راستا ادامه داد: رابطه من در این پروژه با خود کارگردان و سایر عوامل مخصوصاً پیمان جعفری فیلمبردار اثر بسیار خوب بود و همین درک متقابل باعث شد تا کار به بهترین نحو ممکن انجام شود.

وی بدلکاری و جلوه‌های ویژه در فیلم به وقت شام را منحصر خواند و اضافه کرد: جلوه‌های ویژه و بدلکاری به وقت شام بسیار خاص است و اتفاقات بسیار خوبی در این اثر خواهد افتاد. به جرات می گویم بدلکاری در دو صحنه از فیلم به وقت شام تا به حال در سینمای ایران تجربه نشده است.

بدلکار فیلم "جیمز باند" درباره اتفاقات سال گذشته جشنواره فجر و عدم قرارگیری بدلکاری در بخش جوایز این جشنواره تاکید کرد: با حذف من و امثال من هیچ چیز به آنها اضافه نمی‌شود. اگر همچنان بر نبود بدلکاری در جشنواره فیلم فجر اصرار کنند باز هم چیزی به آنها و جشنواره اضافه نمی شود و چه بسا خیلی از اتفاقات را از دست می دهند. این کار بدون شک جلوی پیشرفت سینمای ایران را خواهد گرفت. آنها فکر می‌کنند اگر من بمیرم و نباشم مشکلاتشان حل می شود اما اینطور نیست چون به غیر از من خیلی‌ها این راه را ادامه خواهند داد.



وی جایزه را حق هر هنرمند و یا عوامل سینمایی دانست و اذعان کرد: کوچک‌ترین کاری که می‌توان برای هر شخصی انجام داد تشویق کردن و جایزه دادن به وی است. یک مجسمه پنجاه هزار تومانی دردی از کسی دوا نمی‌کند. بعد روانی آن جایزه است که برای هر شخص انگیزه و حس رضایت ایجاد می کند. خود مجسمه اهمیتی ندارد و آن اعتباری که پشت آن جایزه است برای افراد مهم است.

اقدسی بازیگری را کاری آسان خواند و خاطرنشان کرد: اینکه می‌گویند بازیگری بعد از معدن دومین کار سخت جهان است حرف بسیار نادرستی است. آن بازیگری که این حرف را می زند هیچ چیز از بازیگری نمی داند. کدام بازیگر درون معدن رفته تا بداند سختی اینکار تا چه حد است؟ مخصوصاً بازیگران ایرانی که شغل بسیار آسانی دارند. با سرویس می آیند و می روند و غذا هم که می خورند ناز می کنند. از کار آنها سخت‌تر کاری است که عوامل و تدارک پشت صحنه انجام می‌دهند.
منبع: میزان

۱۳۹۶/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...