نسخه چاپی

مكاتبات مهدی هاشمی با سفیر عربستان

برخی اسناد از مكاتبات «مهدی هاشمی» با سفیر عربستان سعودی در تهران حكایت دارد كه نامبرده قبل از اخذ مدرك، با عنوان «دكتر» آنها را امضاء كرده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، در حالیکهاز سال 86 به منظور هماهنگی در اعزام حجاج،کلیه ارگان‌ها و دستگاه‌هاملزم به رعایت ضوابط و مقررات سازمان حج و زیارت شدند، مهدی هاشمیدر این زمینه با سفیر عربستان در تهران مکاتباتتأمل‌برانگیزیداشته است.

وی در نهم خرداد 1387 در نامه‌ای بهشماره 8761/1387/ص تحت عنوان «دفتر رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد»، با تشکر از همکاری و عنایت اسامه بن احمد السنوسی سفیر کشور پادشاهی عربستانسعودی 20 نفر رابرایاخذ ویزای زیارتی معرفی کرد.


دفتر رئیس هیئت امنای دانشگاه آزادپیش از این نیز در 19/9/85 در نامه‌ای به شماره 5327/1385/ص با سربرگ این دانشگاه، از سفیر عربستانخواسته بود با توجه به سفرخانوادگی مهدی هاشمی بهرمانی به این کشور، برای وی و همراهانش ویزا صادر کند.

در این نامه از فرشته هاشمی بهرمانی، عماد هاشمی بهرمانی و یاسین هاشمی بهرمانی، مهدی تابش و حسین ضیائی اردکانی به عنوان برخی همراهان مهدی هاشمی نام برده شده است.

نکته جالب اینست که روابطویژه مهدیهاشمیبا سفیر سعودی در تهران باعث شده بود مدیر عامل یک شرکت فرهنگی - هنریطی نامه‌ایاز وی بخواهد ضمناخذ ویزا برایعوامل تولید یک فیلم سینمایی، شرایط بازدید آنها از مکه و مدینه را فراهم کند!

نکته حائز اهمیت دیگر در مکاتبات صورت‌گرفته، استفاده از عنوان «دکتر» توسط مهدی هاشمی بود در حالی که طی3 سال اخیر که وی در لندن اقامت گزیده بود، بارها اطرافیان او اعلام کردند که برای تحصیل و اخذ مدرک دکترا به انگلیس رفته است.

پس ازانتصاب مهدی هاشمی به نمایندگی ریاست هیئت‌های مؤسس و امنای دانشگاه آزاددر واحدهای برون مرزیاین دانشگاه در سال 88، یکی از اعضای خانواده هاشمیگفته بود: "مهدی به سفر کاری رفته والآن همبرای دکترا ثبت‌نام کردهو قرار است رساله‌اش را در یکی از دانشگاه‌های خارج از کشور بگذراند".

۱۳۹۱/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...