نسخه چاپی

نگاهی طنز به پشیمانی این روزهای چهره ها

این روزها كمپینی در فضای مجازی به راه افتاده كه عده‌ای سلبریتی و سلبریتی‌نما از رای خود به رییس‌جمهور اظهار ندامت و پشیمانی می‌كنند

به گزارش نما به نقل از نورآنلاین، حتی دیده شده که عده‌ای اظهار شرمساری کرده‌اند و بعضی هم از امیر تتلو حلالیت طلبیده‌اند و گفته‌اند: امیر جان تو چقدر هنرمند آینده نگری بودی و ما قدر تو رو ندونستیم. عده‌ای هم با آهنگ‌های تتلو اشک ریخته‌اند و نوشته‌اند: وقتی رفتی فرودگاه، نفهمیدیم کی رفت، وقتی از فرودگاه برگشتی هم نفهمیدیم کی برگشت. کلا ما هنر فاخر تو رو درک نکردیم. بیا برامون یه دهن شجریان بخون.

البته عده‌ای از سلبریتی‌ها هم بعد از گران شدن عوارض خروج از کشور و ارز فهمیدند که اشتباه کرده‌اند و تصمیم گرفتند که اظهار پشیمانی کنند. وگرنه قبلش که چیزهای دیگر گران می‌شد، گویا ربطی به این بزرگواران نداشت.

من از شنیدن این ابراز نگرانی‌ها و پشیمانی‌ها یاد 13سال پیش می‌افتم که عده‌ای شروع کردند به نق زدن و تصمیم گرفتند از رییس‌جمهور وقت عبور کنند. آن‌ها از رییس‌جمهور عبور کردند و همه چیز را به ته زنبیل قرمز یک بنده خدایی انداختند. به قول نیماژ بزرگ آن زنبیل به دست همیشه آخر از همه می‌رسد و به هیچ‌کس و هیچ چیزی رحم نمی‌کند و از سکه گرفته تا دکل همه را جارو می‌کند و می‌برد.

من هم هر چه فکر می‌کنم، می‌بینم از رای خود به احمدی نژاد و رئیسی پشیمان نیستم و دلواپس این روزها هم بودم که اما آقایونِ " دل پیش" به حرف ما " دل واپسان" اهمیتی ندادند، حالا این هم از پشیمانی های بی بازگشتشون

یکی از این ناراحتی‌ها به خاطر شخصیت رییس‌جمهور فعلی نسبت به رییس‌جمهور قبلی است. رییس‌جمهور فعلی سوتی نمی‌دهد، جواب شوخی را با شوخی بلد است بدهد و کلا نه تنها سوژه دست ما طنزپردازها نمی‌دهد بلکه از ما سوژه هم می‌گیرد و این دیگر حسابی اعصاب مرا به هم می‌ریزد.
یکی دیگر از ناراحتی‌ها این است که در دوره رییس‌جمهور قبلی، قیمت ارز آن‌قدر هر روز بالا و پایین می‌شد که انگار داری الاکلنگ بازی می‌کنی و هی خوش خوشانت می‌شد. این دوره با یک شیب نرم بالا می‌رود که شبیه تپه‌نوردی است و هیچ تفریحی هم ندارد.

۱۳۹۶/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...