نسخه چاپی

تراكتور١٠نفره هم در پنالتی ها حذف شد

تیم استقلال خوزستان با پیروزی مقابل حریف تبریزی به نیمه نهایی جام حذفی صعود كرد تا در انتظار بازی با یكی از تیم های استقلال، نفت آبادان یا خونه به خونه باشد.

به گزارش نما به نقل از تابناك، در شرایطی که تراکتور با اخراج حاتمی ده نفره شده بود در نیمه دوم وقت اضافی به یک پنالتی رسید اما پنالتی ایران پوریان را شیخ ویسی مهار کرد تا بازی به ضربات پنالتی برود و در آنجا نیز یک مهار پنالتی دیگر از سوی دروازه بان استقلال خوزستان باعث صعود این تیم شد. در تراکتور محمدرضا مهدی زاده و محمدرضا آزادی دو بازیکن جوان ضربات خود را هدر دادند و محمد ایران پوریان، مهدی مهدی پور و دانیال اسماعیلی فر، در استقلال خوزستان هم کلدو مارینی، سلمان بحرانی، میثم دورقی، علیرضا زندوی پنالتی های خود را گل کردند.

ترکیب استقلال خوزستان: وحید شیخ ویسی، ابوالفضل علایی، عقیل کعبی، علیرضا زندوی، محمد امین آرام طبع، حکیم نصاری، میثم دورقی، یونس دلفی، سعید زارع( 7 سلمان بحرانی)، جونیور مارینی و وحید نامداری(103 علیرضا دغاغله)
سرمربی: عبدالله ویسی

ترکیب تراکتورسازی: فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، رضا شربتی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی( 117 محمد ابراهیمی) ، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، امید عالیشاه( 96 محمدرضا آزادی) و فرزاد حاتمی.
سرمربی: یحیی گل محمدی

اخراج:فرزاد حاتمی (94)

دیدار دو تیم در نیمه اول را در مجموع می توان پایاپای ارزیابی کرد، اما شاگردان یحیی گل محمدی کنترل بیشتری بر توپ و میدان داشتند و شاگردان عبدالله ویسی بیشتر سعی در استفاده از فاکتور سرعت در ضدحملات و همینطور ضربات ایستگاهی داشتند. هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند که البته بدشانسی مانع این شد تا در این مسابقه شاهد گل باشیم و نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در نیمه دوم اصلا بازی خوبی از دو تیم شاهد نبودیم و تنها ضربه مارینی که به دیرک دروازه زده شد، مهم ترین اتفاق بازی بود تا دیدار دو تیم به وقت های اضافه کشیده شود. در وقت های اضافی هم همین روند ادامه داشت و تیم استقلال خوزستان با وجود اینکه یک یار بیشتر داشت، دست به آب و آتش نمی زد. در دقیقه 113 وقت های اضافی حرکت اسماعیلی فر یک پنالتی برای تراکتورسازی به ارمغان آورد ولی ایران پوریان این فرصت مسلم را از دست داد تا علیرغم التهاب بازی در دقایق پایانی تعیین نتیجه به وقت های اضافی کشیده شود.

۱۳۹۶/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...