نسخه چاپی

آیت‌الله نوری همدانی: مردم از گرانی رنج می‌برند

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مسئله معیشت مردم گفت: مردم از لحاظ گرانی در رنج هستند مردم اعتراض داشته حرف دارند و حق هم دارند چرا باید برخی مسئولان بی‌تفاوت باشند.

به گزارش نما، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در جلسه درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد اظهار داشت: حوزه‌های علمیه هم به درس و تحقیق و هم به جامعه و مسائل آن نیز توجه دارد.

وی با اشاره به فداکاری‌های مردم در طول انقلاب گفت: این نظام نظامی مردم‌سالارانه است و حق بزرگ این مردم بر گردن نظام است، ما وظیفه پشتیبانی از مردم را داریم و باید مطالبه‌گری آن‌ها را توجه کنیم.مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مسئله معیشت مردم گفت: مردم از لحاظ گرانی در رنج هستند، مردم اعتراض داشته حرف دارند و حق هم دارند چرا باید برخی مسئولان بی‌تفاوت باشند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به بیکاری جوانان ابراز کرد: نپرداختن حقوق مسئله دیگر است که از آن رنج می‌برند، مردم مکرر به دفتر مراجع مردم مراجعه می‌کنند و می‌گویند که حقوق و دستمزد ما پرداخت نمی‌شود.

وی بیان کرد: عده‌ای نیز می‌گویند پول ما را بانک‌ها پرداخت نمی‌کند، اگر پول‌ ندارید مراسم بی‌فایده را چرا تشکیل می‌دهید برای نمونه برگزاری جشن هنر دوره طاغوت را در شیراز شاهد هستیم که در این مراسم عده‌ای به جشن و پایکوبی پرداخته‌اند، عجیب است که مسئولان کشوری و سازمان میراث گردشگری نسبت به این فعل حرام بی‌تفاوت گذشته‌اند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم ادامه داد: در اسلام قرض گرفتن برای فایده حرام است در حالی‌که بانک‌ها ربا را می‌گیرند از طرف دیگر دیرکرد دریافت می‌کنند، اما بانک‌ها گوش به حرف‌ها نمی‌دهند در حالی‌که باید به مردم بها داد و مردم نباید از انقلابی که کرده‌اند پشیمان شوند.

آیت‌الله نوری همدانی با تأکید بر برطرف کردن مشکلات مردم گفت: دولت وظیفه برطرف کردن مشکلات مردم را دارد و باید همواره با مردم بود و پشتیبان آن‌ها بود، مردم مشکلات خود را با مسئولان در میان می‌گذارند و باید آن‌ها را برطرف کنند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۶/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...