نسخه چاپی

رسوایی جدید برای تیم محافظان اوباما

یك محافظ رئیس جمهوری آمریكا در حالی كه مست بوده و روی زمین افتاده بود، توسط پلیس شهر میامی دستگیر شد.

به گزارش نما، ایسنا به نقل از شبکه خبری سی‌.بی‌.اس آمریکا نوشت: آیرون فرانسیس انگلر، مامور سرویس مخفی شهر واشنگتن طی ماموریتی به عنوان محافظ باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا به شهر میامی رفته بود.


اما پس از آنکه باراک اوباما روز پنجشنبه با هواپیما از این شهر خارج شد وی به منظور مصرف الکل به شهر آمد و در حالت مستی توسط پلیس دستگیر شد.


دستگیری وی رسوایی‌ جدیدی برای محافظان باراک اوباما به حساب می‌آید که اوایل سال جاری به سبب رسوایی اخلاقی در کشور کلمبیا بدنام شدند.


از آن زمان تاکنون مقامات سرویس مخفی آمریکا که محافظان رئیس جمهور از اعضای آن هستند تلاش زیادی انجام دادند تا با مصرف مشروبات الکلی توسط ماموران این سازمان مقابله کنند.


در حالی که ماموران پلیس شهر میامی به دلیل دیگری در نزدیکی این محافظ مست قرار داشتند برای بررسی نزد وی آمدند اما او به درگیری‌ با ماموران پرداخت. پس از آن پلیس انگلر را دستگیر کرد و کارت شناسایی وی به عنوان مامور سرویس مخفی آمریکا را در جیب لباسش کشف کرد. با این وجود وی مسلح نبود.


مقامات پلیس به شبکه خبری سی‌بی‌اس گفته‌اند که وی از اعضای تیم امنیتی بوده است که برای سفر روز پنجشنبه اوباما به شهر میامی در نظر گرفته شده بودند.

۱۳۹۱/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...