نسخه چاپی

كشف ۷ میلیارد كالای قاچاق از سارقان تهران

رئیس پلیس پایتخت جزئیات اجرای ششمین مرحله از طرح رعد كه به دستگیری صدها سارق و قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر منتهی شد را تشریح كرد.

به گزارش نما، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای ششمین مرحله از طرح رعد که در سطح کلانتری‌های پایتخت به اجرا درآمده است، اظهار کرد: همکاران ما از شامگاه جمعه اقدامات اطلاعاتی این طرح را آغاز کردند و تمام کلانتری‌های پایتخت طی 48 ساعت گذشته با هماهنگی مرجع قضایی نسبت به اجرای سراسری این طرح وارد عمل شدند و 287 پاتوق مخفیگاه سارقان و مالخران را تحت ضربه پلیس درآوردند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در این طرح 12 باند سرقت شناسایی و منهدم شد، افزود: همکاران ما در پلیس پیشگیری موفق شدند در 48 ساعت گذشته 487 سارق و مالخر را دستگیر کنند و به دنبال آن 8 میلیارد تومان اموال مسروقه از آنها کشف و ضبط شد که در این میان 119 دستگاه خودرو، 83 دستگاه موتورسیکلت و 12 قبضه سلاح گرم که عمدتا برای سرقت‌های مسلحانه استفاده می‌شد کشف کردیم.

* کشف 146 کیلوگرم مواد مخدر در 48 ساعت

وی در ادامه با اشاره به مبارزه با خرده‌فروشان به عنوان یکی از اهداف طرح رعد گفت: در این طرح برخورد جدی با خرده‌فروشان مدنظر بود و 296 خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و یک باند بزرگ قاچاق و توزیع مواد مخدر منهدم شد.

رحیمی اضافه کرد: در این میان همکاران ما 146 کیلوگرم انواع موادمخدر را از این افراد کشف و ضبط کرد.

* کشف 7 میلیارد تومان کالای قاچاق در عملیات پلیس

وی در ادامه تشریح نتایج ششمین مرحله طرح رعد افزود: علاوه بر این موارد همکاران ما موفق شدند بیش از 7 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق را کشف و ضبط کنند. اجرای این طرح‌ها پیام خاصی برای مجرمان داشته و ما اجازه نخواهیم داد سارقان، قاچاقچیان و مجرمان در تهران آرامش داشته باشند.

به گفته رئیس پلیس پایتخت برای اجرای این طرح‌ها امکانات جدید و بودجه مازادی در اختیار پلیس قرار نگرفته و با امکانات قبلی پلیس به اجرا درآمده است.
منبع: تسنیم

۱۳۹۶/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...