نسخه چاپی

خطر تعلیق در كمین تكواندو ایران/ واكنش وزارت ورزش چه خواهد بود؟

با توجه به حواشی اخیر در ورزش كشور و حساسیت مجامع بین المللی، چرا باید وزارت ورزش دست به اقدامی بزند كه می‌تواند تكواندو و ورزش كشور را با چالش روبه رو كند؟

به گزارش نما انتخابات فدراسیون تکواندو قرار است دوم دی ماه برگزار شود و امروز خبری در رسانه‌ها آمد مبنی بر اینکه برخی مقامات ورزش، پولادگر را تحت فشار قرار داده تا از حضور در انتخابات کناره‌گیری کند و فضا و مجمع را طوری آماده کند که شخص دیگری موفق به رای آوری شود.

این اتفاق در حالی روی داده و با سکوت وزارت ورزش همراه شده است که طبق اخبار رسیده، مقامات اصلی دستگاه ورزش در روزهای اول ثبت‌نام از پولادگر خواسته بودند تا در انتخابات شرکت کند؛ اما چه اتفاقی افتاده که حالا از تصمیم خود، منصرف شده اند بر کسی معلوم نیست. اگر پولادگر مورد قبول دستگاه ورزش نبود، پس چرا از وی خواسته شده تا در انتخابات حضور پیدا کند؟ اگر عملکرد وی خوب بوده، چرا از وی خواسته شده تا به نفع فرد خاصی که رایی در مجمع فدراسیون ندارد، کناره گیری کند؟

به نظر می رسد انتشار این اخبار در فضای عمومی و آگاهی نهادهای بین المللی موجب ورود آنها به ماجرا شود. اعمال نظر مقاماتی غیر از اعضای مجمع و مهندسی انتخابات به طریق سیاسی، موضوعی است که حساسیت فدراسیون جهانی تکواندو را نیز موجب خواهد شد.


باید دید واکنش وزارت ورزش به این موضوع چیست و قصد دارد چگونه با آن روبرو شود که البته، تاکنون سکوت کرده و واکنشی به دخالت های احتمالی نداشته است.

۱۳۹۶/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...