نسخه چاپی

اعتراض مهدوی كیا به تعطیلی لیگ

كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همین كه پرسپولیس می خواهد ریتم خودش را پیدا كند، لیگ برای دو، سه هفته تعطیل می شود. با این شرایط ما مرتب به عقب بر می گردیم. چنین اتفاقی در هیچ جای دنیا روی نمی دهد.

به گزارش نما، مهدي مهدوي کيا در گفتگو با سايت باشگاه پرسپوليس گفت: تعطيلات به ضرر تيم ما تمام مي شود. بازيکنان و کادر فني تمام تلاش خود را مي کنند تا جلوي بروز مشکل را بگيرند اما نبود هفت، هشت بازيکن مساله اي نيست که بتوان با آن کنار آمد. همين که تيم ما مي آيد ريتم پيدا کند، مسابقات تعطيل مي شود و در تعطيلات هم بازيکن نداريم که بخواهيم به اردو برويم و تمرينات کاملي انجام بدهيم.

وي ادامه داد: اينکه در بازي با گهر و سايپا نمايش متفاوتي داشتيم به خاطر آن بود که تيم ريتم و هارموني خود را پيدا کرد. اگر تعطيلات مکرر نبود اين اتفاق زودتر روي مي داد و بعد از تعطيلات اين ريتم بايد دوباره ايجاد شود. فقط اميدواريم بازيکنان ملي پوش ما بدون مصدوميت برگردند و با پيروزي بر کره روحيه خوبي داشته باشند.

مهدوي کيا تصريح مي کند؛ اين تعطيلات به کار تيم هايي مي آيد که بازيکن ملي پوش ندارند. روي مسائل بدني و فني کار مي کنند و مي توانند به اردو بروند ولي براي ما که با احتساب دو، سه مصدوم ناگهان ده بازيکن خود را در اختيار نخواهيم داشت، وضعيت نامناسبي بوجود مي آيد.

وي افزود: من چنين شرايطي را در هيچ جاي دنيا نديده ام. در آلمان چنين اتفاقي روي نمي دهد. بازي هاي ملي، ليگ، جام حذفي، جام يوفا، جام قهرمانان اروپا و رقابت هاي ديگر در کنار هم پيش مي رفتند. اينطور نيست که رقابت هاي باشگاهي دو، سه هفته برگزار شود و بعد مسابقات براي دو، سه هفته متوقف شود.

کاپيتان پرسپوليس همچنين درباره تاثير اين روند روي تيم ملي خاطر نشان کرد؛ من فکر نمي کنم اين اردوهاي طولاني تاثير خوبي داشته باشد. بازي با کره شمالي هم که انجام نشد. اين دوري بدون بازيکنان از شرايط مسابقه خوب نيست و اگر ليگ برگزار مي شد حداقل در شرايط بازي قرار داشتند. با اين وجود آرزو مي کنم با توجه به امتياز ميزباني، کره را ببريم چون اين ديدار براي فوتبال ما حياتي است.

بازيکن با اخلاق فوتبال کشورمان که در نشست فرهنگي فرداي ليگ برتر به ايراد سخناني خواهد پرداخت، در اينباره گفت: ما در ورزشگاه ها با مشکلات مختلفي روبرو مي شويم. هميشه از تماشاگران توقعاتي داريم بدون آنکه به توقعات آنها توجه کنيم. ورزشگاه هاي استاندارد نداريم. امکاناتي را براي تماشاگران قائل نمي شويم و بعد در شرايطي که آنها تحت فشار هستند مي خواهيم کاملا بي نقص عمل کنند. فکر مي کنم براي حل مشکلات فرهنگي بايد همزمان روي تمام مسائل برنامه ريزي صورت بگيرد.


۱۳۹۱/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...