نسخه چاپی

قاتل خاموش جان زوج جوان را گرفت

زوج جوان در جنوب تهران قربانی گاز گرفتگی شدند.

به گزارش نما به نقل از میزان، با اعلام حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، بلافاصله نیرو‌های ایستگاه ۸۲ آتش نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۲:۲۱ بامداد امروز، به سمت محله یاخچی آباد، خیابان شهید گودرزی، حرکت کردند.

رضا هاشمی شال افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی، در این خصوص گفت: در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی سه طبقه، در یک واحد ۴۰ مترمربعی مقدار بسیار زیادی گاز مونواکسید کربن انتشار یافته و موجب مسمومیت شدید ساکنان واحد مسکونی شده بود.

وی افزود: بر اثر این حادثه، یک نفر مرد ۳۶ ساله در وسط اتاق پذیرایی و یک نفر خانم ۳۰ ساله در قسمت حمام دچار گاز گرفتگی شده و هر دو نفر کاملا بی هوش بر روی زمین قرار گرفته بودند.

افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی، ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، به دستگاه‌های تنفسی مجهز شدند و پس از باز کردن درب و پنجره‌های واحد مسکونی و تهویه محل حادثه، هر دو فرد را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

هاشمی شال اضافه کرد: متاسفانه با تایید عوامل اورژانس مشخص شد هر دو نفر جان خود را از دست داده اند و نیرو‌های آتش نشانی در پایان محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند.

گفتنی است؛ کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران، همواره به شهروندان توصیه می‌کنند نکات ایمنی را رعایت کرده و از لوله‌های خروجی و دودکش‌های استاندارد و مستقل برای وسایل گرمایشی استفاده کنند.

۱۳۹۶/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...