نسخه چاپی

آقای بازیگر: به بازی‌های رایانه‌ای اعتیاد دارم

حامد تهرانی گفت: رسالت «كافه بازی» اطلاع رسانی درباره بازی‌های ایرانی است كه یكی از حامیان بزرگ تولیدات داخلی به شمار می‌روند.

به گزارش نما، حامد تهرانی بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی و آهنگساز و صدا گذار درخصوص اجرای خود در برنامه تلویزیونی «کافه بازی» گفت: پیش از این برنامه «کافه پلی» با ماجد بازرگان و الهه پرسون تولید شد و حالا به عقیده من جای برنامه‌ای مانند «کافه بازی» در تلویزیون خالی بود؛ که امروز با گروهی جوان سعی کردیم بیشتر مخاطبان کم سن و سال را به برنامه جذب کنیم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «افسانه هزارپایان» تایید کرد: «کافه بازی» با توجه به علاقه‌ای که خودم به بازی‌های رایانه‌ای دارم و سالهاست بازی می‌کنم، برنامه‌ای از جنس خودم است؛ که در این برنامه هم دستگاه‌های گیم قدیمی ام را به برنامه آوردم و در بخش نوستالژیک به معرفی بازی‌های قدیمی می‌پردازیم.

وی با اشاره به فراگیر شدن بازی‌های رایانه‌ای در بین جوانان و نوجوان ها، بیان کرد: بازی بهانه‌ای است که چند ساعتی را از دنیا و گرفتاری‌ها خودمان بیرون بیایم. خودم به شخصه وقتی ذهنم خیلی درگیر است و حالم خوب نیست، چند ساعتی همه دوستانم را جمع می‌کنم و با هم بازی می‌کنیم.

تهرانی ادامه داد: شما اگر دقت کرده باشید، مشاهده می‌کنید که وقتی با موبایل هم لحظه‌ای بازی می‌کنیم، آرام می‌شویم. به نظر من بازی کردن با گوشی ویا گیم‌های دیگر به نوعی ریلکس کردن است.

آهنگساز و بازیگر مجموعه تلویزیونی «خنده بازار» با اشاره به اعتیاد بازی‌های رایانه ای، گفت: استفاده بی رویه از از هر چیزی پیامد‌های منفی دارد، پیش از این بازی‌های آنلاین نبود و شبکه دسترسی برای بازی‌های گروهی کم بود، اما امروز گیم‌های اینترنتی فراگیر شده و بیشتر کنسول‌ها و بازی‌ها آنلاین جای خودشان را به گیم نت‌ها داده است.

وی با بیان گیم جداشدنی از من نیست، عنوان کرد: حقیقت این است که خودم هم به بازی‌های رایانه‌ای و آنلاین اعتیاددارم و اگر مدتی بازی نکنم اذیت می‌شوم. همیشه زمانی را بین تمام کارهایم خالی می‌کنم و با دوستانم جمع می‌شویم و بازی می‌کنیم.

تهرانی با اشاره به محتوا و رسالت برنامه «کافه بازی» بیان کرد: به عقیده من برنامه «کافه بازی» در بین دیگر برنامه‌های شبکه‌های سیما جامع‌تر است و با تیمی جوان و نابغه که به نوعی فراتر از یک «GAMER» هستند برنامه را با حمایت از تولیدکنندگان بازی‌های داخلی پیش می‌بریم.

وی خاطرنشان کرد: هدف و رسالت این برنامه اطلاع رسانی درخصوص بازی‌های ایرانی است و به حمایت و پیشرفت تولیدکنندگان داخلی می‌پردازیم. دوراقع «کافه بازی» یکی از حامیان بزرگ تولیدات داخلی است.

تهرانی با بیان بخش‌های مختلف این برنامه، افزود: در «کافه بازی» به معرفی بازی‌های خوب داخلی و بازی‌های خوب خارجی می‌پردازیم و در بخش نوستالژی تحلیل و معرفی بازی‌های قدیمی را داریم. همچنین درادامه برنامه مباحث آموزشی را هم اضافه خواهیم کرد.

۱۳۹۶/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...