نسخه چاپی

گزارش‌های ویژه ازعملكرددولت درصحن مجلس

رئیس كمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: كمیسیون در حال تهیه گزارش عملكرد دولت در زمینه خصوصی سازی واقتصاد مقاومتی در نوسانات بازار ارز است

به گزارش نما، حمید رضا فولادگر در گفتگو با مهر، از تهیه گزارشی در خصوص وضعیت واگذاری های، سرمایه گذاری ها و بهبود فضای کسب و کار برای قرائت در صحن علنی مجلس در کمیسیون ویژه خبر داد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاکنون سازمان خصوصی سازی، وزارت اقتصاد و سازمان همکاری های اقتصادی در بعد کسب و کار گزارشات خود را ارائه داده اند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون صنایع همچنین در حال تهیه گزارشی در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی در شرایط اقتصادی و نوسانات ارزی است.

وی اظهار داشت: در این خصوص جلسه ای با وزیر اقتصاد داشتیم و گزارشاتی را از بانک مرکزی، وزارت صنعت،معدن و تجارت در یافت کرده ایم.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی افزود: بر اساس این گزارشات برای حل مشکل بازار ارز باید سیستم ارز ارائه ارز چند نرخی به بازار اصلاح شود چون این سیستم اقتصادی عامل مهم رانت است بنابراین باید بانک مرکزی نرخ ارز را مبتنی بر واقعیات بازار در راستای حمایت از تولید تعیین کند.

وی ادامه داد: علاوه بر این کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با همکاری کمیسیون صنایع در حال تهیه طرحی برای حمایت از تولید ملی است.

۱۳۹۱/۷/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...