نسخه چاپی

بررسی امتیازی هفته اول دور برگشت لیگ برتر

استقلال صدرنشین هفته شانزدهم!/سقوط 3 پله ای پرسپولیس در جدول!

در پایان هفته اول دور برگشت هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال تیم استقلال با كسب برد 4 بر صفر به صدر جدول امتیازی رفت.

به گزارش نما استقلال تهران که در بازی اول دور برگشت موفق شد صنعت نفت آبادان را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو بردارد با 3 امتیاز و تفاضل گل مثبت چهار موفق شد به تنهایی در صدر جدول دور برگشت لیگ برتر بایستد و دور دوم، رقابتها را با قدرت هر چه تمامتر آغاز کند.

بر اساس این گزارش، تیم تراکتورسازی با شکست 3 بر صفر استقلال خوزستان در تبریز و تفاضل گل مثبت سه در رده دوم ایستاد. گرچه این دو تیم در جدول کلی لیگ به ترتیب رده های ششم و دهم را به خود اختصاص داده و پرسپولیس همچنان صدرنشین بلامنازع جدول است.

پس از این دو تیم، سپیدرود رشت که با نتیجه 3 بر یک نفت تهران را از پیش رو برداشت با تفاضل گل مثبت 2 و تعداد گل زده بیشتر نسبت به گسترش فولاد در رده سوم جای می گیرد. فولادی های تبریز با برد 2 بر صفر مقابل پارس جنوبی جم و تعداد گل زده کمتر در رده چهارم جدول دو برگشت می ایستند. در این جدول تیم های پرسپولیس، فولاد خوزستان، سایپا، سپاهان، پدیده و پیکان با تساوی یک بر یک مقابل رقبای خود مشترکا در رده پنجم جای می گیرند. تیم های صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم و نفت تهران نیز با شکست در هفته نخست در انتهای جدول هفته اول دور برگشت قرار گرفتند.

پارس جنوبی جم که در دیدار نخست دور رفت با نتیجه 1-4 گسترش فولاد را شکست داده بود در بیشتر هفته های دور رفت در صدر جدول جای داشت ولی در دور برگشت شروع ناامید کننده ای را برای هوادارانش رقم زد!

ناگفته نماند پرسپولیس در دور رفت و در پایان هفته اول با برد 2 بر صفر برابر فولاد خوزستان در رده دوم جدول ایستاده بود و پارس جنوبی جم با شکست 1-4 گسترش فولاد در صدر بود!

۱۳۹۶/۱۰/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...