نسخه چاپی

حزب الله با پهپاد ایرانی مصونیت اسرائیل را در هم شكست

کیهان نوشت:
در حالی که پرواز پهپاد تجسسی حزب الله در عمق آسمان فلسطین اشغالی موجب وحشت در محافل صهیونیستی شده، تحلیل گران مسلمان منطقه با افتخار از این توانمندی یاد می کنند. در عین حال هر دو طیف اتفاق نظر دارند که حزب الله ضربه استراتژیک دیگری به اسرائیل زده است.
پایگاه صهیونیستی اسرائیل دیفنس درباره تأسیسات و ذخایر گازی این رژیم ابراز نگرانی کرد و نوشت: بعد از حادثه اخیر، تأسیسات گازی اسرائیل در دریای مدیترانه امنیت ندارد. پرواز هواپیمای حزب الله مساله حفاظت از تاسیسات گازی اسرائیل را در دریای مدیترانه به موضوعی بسیار مهم و فوری تبدیل کرده چرا که ورود این هواپیما نشان دهنده رویکردهای هجومی جدید حزب الله است.
در همین حال منابع ارتش رژیم صهیونیستی گزارش دادند که به دلیل مشکوک شدن دستگاه های امنیتی فرودگاه «بن گوریون» به پرواز هواپیماهای بدون سرنشین در آسمان فلسطین اشغالی، پرواز هواپیماها برای مدتی متوقف شد.
منابع صهیونیستی با اشاره به اینکه مدت هاست فعالیت فرودگاه های اسرائیل به دلایل امنیتی متوقف نشده بود خاطر نشان کردند: ورود چند روز پیش یک هواپیمای بدون سرنشین، سبب آماده باش و تشدید اقدامات امنیتی در نیروی هوایی ارتش اسرائیل شده است.
در همین حال روزنامه هاآرتص با اشاره به پیشرفت حزب الله در زمینه به کارگیری هواپیماهای بدون سرنشین و نقش ویرانگر آن علیه امنیت اسرائیل نوشت: پهپادهای جدید حزب الله از نوع هواپیماهای ابابیل که در جنگ 33 روزه علیه اسرائیل به کار گرفته شده نیست. پهپاد جدید از برخی اهداف در داخل اسرائیل فیلم و عکس تهیه کرده و علاوه بر این، سیستم دفاعی اسرائیل را تست کرده و در عین حال قدرت حزب الله را تا جایی که ممکن بوده، تقویت کرده است.

۱۳۹۱/۷/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...