نسخه چاپی

واكنش برانكو به احتمال انتقال طارمی به الغرافه قطر

برانكو مبنی بر اینكه آیا با انتقال مهدی طارمی به الغرافه قطر موافق است؟ گفت: هنوز از باشگاه چیزی به من اعلام نكردند. من هم این موضوع را شنیده ام ولی آن رقمی كه شنیده ام به درد طارمی و باشگاه نمی خورد.

به گزارش نما، برانکو ایوانکوویچ در تمرین امروز دوشنبه پرسپولیس در خصوص بازی با فولاد گفت: بازی سختی با فولاد داشتیم. موفق نشدیم در نیمه دوم بازی را کنترل کنیم.

وی افزود: چرا همیشه شما فولاد را دست کم می گیرید؟ می دانید فولاد در جدول چندم است؟ این تیم در رده سوم قرار دارد و پدیده غیر منتظره برای لیگ است. آنها لیگ را با مشکلات زیادی شروع کردند ولی زود خودشان را پیدا کردند. همیشه که نمی توانیم تاپ بازی کنیم و عالی باشیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: دنبال بهانه نیستم ولی چهار روز قبل از بازی با فولاد با صنعت نفت ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم. تیم های اروپایی هم نمی توانند در این فرصت کم به خودشان بیایند. ما همیشه در اهواز مشکل داشته ایم. فولاد و سپاهان در ۱۰ سال اخیر از نظر قهرمانی بیشترین عناوین را دارند. منچستر هم با یک بازیکن بیشتر در دقیقه آخر باخت. فوتبال همین است.

برانکو درباره اینکه چرا امار گل خوردن پرسپولیس در دقایق پایانی زیاد است، گفت: خیر اینطور نیست. کدام بازی ها اینطور است. معمولا ما در دقایق پایانی گل می زنیم. فولاد به جز گل، موقعیت چندانی نداشت. اگر علیپور و منشا گلزنی می کردند وضعیت فرق می کرد. الان هم نیازی نیست خیلی غمگین باشیم. درست نیست بگوییم بد بازی کردیم؛ حریف خوب بود.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه اگر پرسپولیس الان بتواند امتیازات بیشتری را جمع کند بهتر است، تصریح کرد: بله این حرف درست است. ما هم می خواستیم امتیاز بگیریم. برای برد به میدان می رویم و در هر بازی هم برای برد ریسک می کنیم. با اینکه می دانستیم بازیکنان خسته هستند ولی بازهم مقابل فولاد هجومی بازی کردیم ولی حریف هم دخیل است و اینطور نیست که فقط ما بازی را دیکته کنیم. تنها تیمی که وقت استراحت و ریکاوری نداشته، ما بودیم. برای ما از الان لیگ برتر و لیگ قهرمانان شروع می شود.

برانکو مبنی بر اینکه آیا با انتقال مهدی طارمی به الغرافه قطر موافق است؟ گفت: هنوز از باشگاه چیزی به من اعلام نکردند. من هم این موضوع را شنیده ام ولی آن رقمی که شنیده ام به درد طارمی و باشگاه نمی خورد.

۱۳۹۶/۱۰/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...