نسخه چاپی

تلاش كفاشیان برای ورود به انتخابات كمیته المپیك

در فاصله كوتاهی كه به برگزاری انتخابات كمیته ملی المپیك باقی مانده اعضای مجمع برای كسب آراء لازم رایزنی‌های خود را آغاز كرده‌اند.

به گزارش نما، ثبت‌نام از نامزدهای انتخاباتی کمیته ملی المپیک در هیات اجرایی و هیات رئیسه از روز شنبه دوم دی‌ماه آغاز شده و تا 15 دی ادامه خواهد داشت. مجمع انتخاباتی نیز 25 دی برگزار می‌شود.

در فاصله کوتاهی که به برگزاری انتخابات مانده با وجود اینکه فقط تا کنون یک نفر (رباب شهریان) برای انتخابات ثبت‌نام کرده، اما اعضای مجمع رایزنی‌های خود را برای احراز پست‌های مختلف در کمیته ملی المپیک آغاز کرده‌اند.

بعد از جلسه شبانه کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان که سه‌شنبه شب برگزار شد، مشخص شد محمود خسروی‌وفا رئیس فدراسیون جانبازان نیز دیداری با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال داشته است.

همچنین صالحی‌امیری که گزینه اصلی ریاست کمیته به شمار می‌رود هفته گذشته جلسه‌ای را با وزیر ورزش برگزار کرد.

شنیده‌ها حاکی از این است علی کفاشیان نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال که با انتخابش به عنوان کارشناس خبره راهش برای ورود به انتخابات باز شده به دنبال گرفتن مجوز ایثارگری برای شرکت در انتخابات است.

اگرچه وی پیش از این اعلام کرده بود تمایلی برای نامزدی ندارد و فقط برای رای دادن می‌آید اما به نظر می‌رسد در این مدت کوتاه نظرش تغییر کرده است. کفاشیان یکی از گزینه‌ها برای دبیر کلی کمیته به حساب می‌آید. البته وی پیش از این نیز در پست دبیرکلی فعالیت کرده است.

کیومرث هاشمی نیز با وجود اینکه در آخرین نشست خبری خود اعلام کرده در نظر ندارد برای نامزدی اقدام کند اما به نظر می‌رسد جلسات وی خلاف این حرف‌ها را نشان می‌دهد.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۱۰/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...