نسخه چاپی

آصفری در گفتگو با نما:

كاهش بودجه مرزبانی به صلاح كشور نیست /مجلس بودجه حداكثری را برای مزربانی در نظر گیرد

عکس خبري -کاهش بودجه مرزباني به صلاح کشور نيست /مجلس بودجه حداکثري را براي مزرباني در نظر گيرد

عضو سابق كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: قطعا بودجه امنیتی كشور باید به طور كامل در نظر گرفته شود و نمایندگان مجلس باید نهایت تلاش خود را به كار گیرند و تامین حداكثری بودجه امنیتی كشور را میسر كنند.

محمدحسن آصفری عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با نما با بیان اینکه تلاش برای تامین و تخصیص بودجه امنیتی در همه حوزه ها لازم و ضروری است، گفت: هر چقدر امروز برای تامین امنیت مرزهای کشور هزینه کنیم و بودجه کافی اختصاص دهیم در واقع توانسته ایم امنیت پایدار را توسعه دهیم و از هر گونه نفوذ به داخل کشور جلوگیری کنیم.
وی ادامه داد: در این صورت از هر گونه تهدید نظامی، ناامنی در مرزها و... جلوگیری می شود و در نتیجه می توانیم نظم بهتری را برای کشور فراهم کنیم.
وی با اشاره به اینکه کاهش بودجه در هر زمینه از مسائل امنیتی کشور ، زیان بار خواهد بود، اظهار داشت: با توجه به اقدامات ایران در منطقه و تحرکات برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس و تخصیص بودجه ای که این کشورها برای امنیت خود در نظر می گیرند ، به نظر می رسد کاهش بودجه مرزبانی کشور به صلاح نیست و منطقی نمی باشد.
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر وظیفه مجلس شورای اسلامی است که این کاهش بودجه را در زمینه ی مرزبانی و امنیت تامین کند ، اذعان داشت: قطعا بودجه امنیتی کشور باید به طور کامل در نظر گرفته شود و نمایندگان مجلس باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند و تامین حداکثری بودجه امنیتی کشور را میسر کنند.
آصفری با اشاره به اینکه کاهش بودجه امنیتی مشکلات فراوانی را برای مرزبانان کشور به وجود خواهد آورد، تصریح کرد: افزایش قاچاق مواد مخدر، ورود گروه های تروریستی به کشور و... از جمله مواردی است که در نتیجه کاهش بودجه مرزبانی کشور به وجود می آید.
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: درست است که گروه هایی نظیر داعش با شکست مواجه شده اند اما افراد وابسته به این گروه ها در کشورهای همسایه پراکنده اند و ریسک بالایی است اگر بودجه مرزبانی و امنیتی کشور کاهش یابد و از این پس شاهد بروز خطراتی در این بخش باشیم.

۱۳۹۶/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...