نسخه چاپی

۹ دی تجلی قدرت خدا؛

حماسه ای كه كمر فتنه را شكست

عکس خبري -حماسه اي که کمر فتنه را شکست

امروز هشتمین سالروز حماسه‌ عاشورایی نهم دی ماه در سال 1388 است؛ حماسه‌ای عظیم كه بساط هشت ماه فتنه‌ آمریكایی‌ـ‌ انگلیسی‌ـ صهیونیستی را در هم شكست.

امروز هشتمین سالروز حماسه‌ عاشورایی نهم دی ماه در سال 1388 است؛ حماسه‌ای عظیم که بساط هشت ماه فتنه‌ آمریکایی‌ـ‌ انگلیسی‌ـ صهیونیستی را در هم شکست. یکی از دلایل اساسی برای گرامی‌داشت این روز بزرگ، نقشی است که این حماسه‌ در حفظ انقلاب اسلامی و تداوم آن داشته است. در واقع، حماسه‌ نهم دی نشان داد، «بصیرت عاشورایی و پیوند مستحکم مردم با ولایت» راز ضربه‌ناپذیری انقلاب و نظام است؛ از این‌رو این روز گرامی داشته می‌شود تا اولاً تجدید میثاق مردم و ولایت باشد و ثانیاً نقشه‌ها و توطئه‌های گوناگون دشمنان مردم و نظام تبیین و تشریح شود. به عبارتی، نهم دی به منزله مدل موفقی از سرکوب فتنه، گرامی داشته می‌شود تا به دشمن گوشزد شود که چنانچه بار دیگر درصدد فتنه‌گری در کشور باشد و بخواهد با سوء‌استفاده از اوضاع کشور، صحنه تحولات را به نفع خود کانالیزه و مدیریت کند، مردم اهل حماسه بوده و با نقش بر آب کردن توطئه‌های شوم آن، بار دیگر وی را ناامید خواهند کرد.
نکته مهم در این میان آن است که اگرچه دشمن در سال 88 به بهانه‌ تقلب در انتخابات، کشور را گرفتار فتنه کرد؛ اما اکنون می‌کوشد پیچیده‌تر عمل کرده و با بهانه کردن مسائل و مشکلات اقتصادی‌ـ معیشتی در کشور مسئله‌آفرینی کند. برای مقابله با این راهبرد دشمن نیز باید ضمن تبیین صحیح، منطقی و واقعی وضعیت کنونی کشور و مراقبت از اینکه در نقشه دشمن بازی نشود، به ترمیم و توانمندسازی نقاط ضعف داخلی و آسیب‌های درونی که زمینه‌ساز سوءاستفاده و نفوذ دشمن هستند، اقدام کرد. در واقع، امروز نیز که دشمنان مترصد فرصتی برای ضربه زدن به نظام هستند، بر مسئولان نظام فرض است تا با همکاری و هم‌نوایی و هم‌دلی برای حل مشکلات کشور کمر همت ببندند و پاسخ‌های انقلابی، مقتضی، صریح، قاطع و سریع به مسائل مردم بدهند تا هم زمینه‌های اعتماد به نظام از بین نرود و هم راه بر هر گونه فتنه‌انگیزی بسته شود.
مردم به ویژه جوانان نیز باید همچون همیشه هوشیار باشند؛ چرا که بدخواهان مترصد فرصتی هستند تا از نقد و اعتراض مردم که حق آنها است و البته باید به شیوه قانونی پیگیری شود، برای رسیدن به مقاصد شوم خود استفاده کنند. مطمئن باشیم دشمن دشمن است و نه تنها به فکر حل مشکلات مردم نیست؛ بلکه می‌خواهد از آب گل‌آلود ماهی بگیرد.

۱۳۹۶/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...