نسخه چاپی

تنها تیمی كه می‌تواند جلوی پرسپولیس را بگیرد

بازیكن پیشین تیم ملی كشورمان گفت كه تنها یك تیم می‌تواند زنگ خطری برای پرسپولیس باشد.

به گزارش نما، خداداد عزیزی رباره شانس قهرمانی پرسپولیس پس از برتری دو بر صفر مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس اختلافش را با تیم‌های پایین زیاد کرده و نمی‌توان به راحتی این تیم را گرفت. تنها تیمی که می‌تواند پرسپولیس را تعقیب کند و زنگ خطری برای قهرمانی سرخ‌پوشان باشد، استقلال است. استقلال شرایط خوبی پیدا کرده و تنها تیمی است که می‌تواند جلوی پرسپولیس را بگیرد، هر چند شانس کمی دارد.

وی افزود: با شوکی که به استقلال وارد شد و وینفرد شفر آمد، این تیم تغییر کرد. در فوتبال همیشه اینطور بوده که وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد، به آن شوک وارد می‌کنند. نفرات استقلال تغییر نکرده، اما آمدن شفر به این تیم شوک وارد کرده است. استقلال همیشه بزرگ بوده و نیاز نیست در موردش صحبت کنیم. استقلال باید به خودش می‌آمد. رقابت پرسپولیس و استقلال به سود فوتبال ما خواهد بود.

بازیکن پیشین تیم ملی با اشاره به کیفیت بازی‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم‌هایی مانند سپاهان، تراکتورسازی و حتی ذوب‌آهن شرایط خوبی ندارند. وقتی این سه تیم در کنار استقلال و پرسپولیس رقابت نداشته باشند، لیگ جذابیت نخواهد داشت.
منبع: تسنیم

۱۳۹۶/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...