نسخه چاپی

آیت‌الله اراكی:

دشمن بار دیگر قصد ایجاد فتنه در بین ملت ایران دارد/ اجازه نخواهیم داد تجربه‌های پیشین توطئه‌های دشمن تكرار شود

دبیركل مجمع جهانی تقریب مذاهب با بیان اینكه ما دست فتنه را خوانده‌ایم و تجربه 1400 ساله مقاومت در برابر فتنه را داریم، گفت: ما اجازه نخواهیم داد تجربه‌های پیشین توطئه‌های دشمن تكرار شود.

به گزارش نما، آیت‌الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب صبح امروز در همایش بزرگ پاسداشت حماسه نهم دی در مصلای تهران اظهار داشت: ما فرزندان مقاومت و ملتی هستیم که 40 سال ایثار کرده است، دشمن بداند که توطئه و فتنه‌انگیزی‌های او در اراده ملت خللی ایجاد نخواهد کرد.

آیت‌الله اراکی با بیان اینکه ما دست فتنه را خوانده‌ایم و ما تجربه 1400 ساله مقاومت در برابر فتنه را داریم، تصریح کرد: ما اجازه نخواهیم داد تجربه‌های پیشین توطئه‌های دشمن تکرار شود و حسین ما در کربلا تنها بماند.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب افزود: ما فضای مجازی را اصلاح و با دشمن در عرصه فرهنگ و اقتصاد مبارزه خواهیم کرد و تا آخر مبارزه در مسیر انقلاب هستیم.

وی ادامه داد: دشمن بار دیگر قصد ایجاد فتنه در بین ملت ایران دارد و می‌خواهد از طریق فضای مجازی و مسائل اقتصادی فتنه جدیدی به ملت تحمیل کند اما ملت ما، ملت 9 دی است.

آیت‌الله اراکی خاطرنشان کرد: ما از دولت می‌خواهیم در رابطه با برقراری اقتصاد مقاومتی جدیت بیشتری نشان دهند چراکه در یک جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم و در این عرصه به جهاد اقتصادی نیازمندیم.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با استفاده از عوامل نفوذی در سیستم اقتصادی ملت ما را خسته کند، یادآور شد: شرایط ما شرایط صلح اقتصادی نیست اما این جنگ از سوی دشمن صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه باید به وضعیت قبل از برجام برگردیم چون دشمن بر سر عهد پیمان خود نیست، اظهار داشت: در فضای مجازی با یک هجوم بی‌رحمانه دشمن به همه مقدسات رو به رو هستیم و نمی توان تحمل کرد که دشمن با رخنه کردن در فضای مجازی همه ارزش ها و هویت ما را مورد تجاوز قرار دهد.

آیت‌الله اراکی تصریح کرد: ما انتظار داریم مسئولان در برابر هجوم فرهنگی ایستادگی و مقابله کنند و نباید به دشمن اجازه دهیم که در صفوف به هم پیوسته ملت ما رخنه کند،‌ همه باید در صف واحد و ملت واحد بمانیم.

ادامه دارد...
منبع: فارس

۱۳۹۶/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...