نسخه چاپی

نتایج كامل دیشب لیگ های اروپا

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس لیورپول میزبان آرسنال بود و این بازی را با نتیجه 2 بر یك به میهمان خود واگذار كرد.

در ادامه بیست و ششمین هفته رقابت های فوتبال لیگای اسپانیا دیشب و بامداد امروز ، بارسلونا 3 بر 1 خیخون را شکست داد و با 57 امتیاز در مکان دوم جدول ایستاد .
اوساسونا در زمین مایورکا با تساوی 1 به 1 متوقف شد که در این دیدار جواد نکونام بازیکن تیم اوساسونا در دقایق پایانی به میدان رفت .
ختافه 1 به 3 نتیجه را به مالاگا واگذار کرد .
رایو وایه کانو 4 بر 2 سانتاندر را شکست داد و سویا و آتلتیکومادرید هم به تساوی 1 به 1 رضایت دادند .
******
درآغاز هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال سری آ ایتالیا میلان با 4 گل پالرمو را در هم کوبید و یوونتوس رده دومی برابر کیه وو1 به1 متوقف شد تا در جدول رده بندی میلان با 57 امتیاز در صدر قرار بگیرد و یووه با 51 امتیاز در مکان دوم بایستد.
***
در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس دیشب ، تیم صدرنشین منچسترسیتی با نتیجه 2 به صفر بولتون را شکست داد و با 66 امتیاز جایگاهش را در صدر جدول رده بندی تحکیم بخشید.
لیورپول با نتیجه 1 به 2 از آرسنال شکست خورد.
وست برومویچ با یک گل بر چلسی چیره شد .
دیدار بلکبرن با آستون ویلا و کوئینز پارک رنجرز با اورتون با نتیجه مساوی 1 به 1 به پایان رسید.
استوک سیتی 1 به صفر نوریچ را شکست داد .
ویگان با 2 گل مقابل سوآنزی شکست خورد.
****
در نخستین بازی های هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال بوندسلیگای یک آلمان تیم صدرنشین دورتموند 2 بر 1 بر ماینتس غلبه کرد .
بایرن مونیخ در زمین بایرلورکوزن با 2 گل شکست خورد .
فرایبورگ 2 بر 1 از سد شالکه گذشت.
هرتابرلین با یک گل بر وردربرمن فائق آمد.
اشتوتگارت با 4 گل میزبانش هامبورگ را درهم کوبید .
بازی هانوفر و آگزبورگ با تساوی 2 به 2 و دیدار تیم های کایزرسلاترن و وولفسبورگ با تساوی صفر - صفر به پایان رسید .
در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس لیورپول میزبان آرسنال بود و این بازی را با نتیجه 2 بر یک به میهمان خود واگذار کرد.

در دقیقه ۲۳ لوران کوژینلی مدافع آرسنال به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد اما فان پرسی در دقایق ۳۱ و ۹۰ برای آرسنال گلزنی کرد تا این تیم در خانه حریف به یک برد شیرین برسد. کویت دردقیقه ۱۹ یک ضربه پنالتی را برای لیورپول از دست داد.

با این برد آرسنال ۴۹ امتیازی شد و لیورپول ۳۹ امتیازی باقی ماند.هفته بیست و پنجم لیگ ایتالیا با انجام ۲ بازی آغاز شد. میلان که به رنزو باربرا رفته بود و پس از ۳ دیدار، زلاتان ابراهیموویچ را در ترکیب خود می‌دید، توانست با نتیجه ۴ بر صفر پالرمو را شکست دهد.

ابراهیموویچ در دقیقه‌های 21، 31 و 35 گل زد و بازگشتی باشکوه به میدان داشت. در نیمه دوم نیز تیاگو سیلوا مدافع این تیم در دقیقه 58 گل دیگری برای روسونری به ثمر رساند تا میلان با 54 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به یوونتوس در صدر جدول قرار بگیرد.

در دیگر بازی یوونتوس در زمین خود برابر کیه‌وو با نتیجه یک بر یک متوقف شد. در دقیقه 18 پائولو دی‌کلیه توانست بیانکونری را به گل برساند. در نیمه دوم و 14 دقیقه مانده به پایان بازی بوکاری درامه گل تساوی را وارد دروازه یوونتوس کرد تا بانوی پیر از رسیدن به ۳ امتیاز خانگی محروم بماند. یووه با امتیازی که از این بازی به‌دست آورد 51 امتیازی شد و در رده دوم جدول جای گرفت تا فاصله‌اش با میلان به ۳ امتیاز برسد.

در سایر بازی‌های مهم این هفته امشب، پارما با ناپولی، رم با لاتزیو، فیورنتینا با چزنا، اودینزه با آتالانتا و اینترمیلان با کاتانیا دیدار خواهند کرد.

۱۳۹۰/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...