نسخه چاپی

پشت پرده انتقال ساموئل به پرسپولیس

پرسپولیسی ها برای حل مشكلات مالی استقلال دست به كار شده اند اما شرطی برای آبی ها گذاشته اند: «ساموئل را بدهید، تا چك اسپانسر پاس شود.»

به گزارش نما به نقل از جام، چند روزی می شود شایعه پیوستن جی لوید ساموئل هافبک ترینیداد و توباگویی استقلال به پرسپولیس شنیده می‌شد. هر چند کسی این خبر را جدی نمی‌گرفت. اما ماجرا از روز گذشته وارد فاز تازه‌ای شده است.


روز گذشته چند خبرگزاری‌ صحبت‌های مدیران دو باشگاه را درباره این انتقال منتشر کردند. حرف‌های دو نفر تا اندازه‌ای شبیه هم بود و تنها در یک نقطه مهم تفاوت داشت. فتح الله زاده خبر رفتن ساموئل به پرسپولیس را تائید کرد. با این شرط که پرسپولیس هم یکی از مهاجمانش را در یک معامله پایاپای به استقلال بدهد.


اما رویانیان در صحبت‌هایش بحث تعویض بازیکن را کاملا رد کرد و گفت: «اخبار زیادی درباره معاوضه یک بازیکن پرسپولیس با ساموئل منتشر می‌شود و این موضوع باعث شده که بازیکنان ما دچار مشکل شوند. لازم است اعلام کنم که اقدامات اولیه برای به خدمت گرفتن ساموئل در نیم فصل انجام شده است. اما خبر معاوضه او با یک بازیکن ما صحت ندارد. کریم انصاری‌فرد و ایمون زاید پرسپولیس هستند و هواداران ما هم به این دو نفر علاقه دارند. قرار نیست ساموئل را با یکی از آن‌ها عوض کنیم.»


این که چرا رویانیان این‌قدر از موضع قدرت حرف زده و اینطور با اطمینان از جذب ساموئل گفته، ارتباط مستقیمی با وضعیت بد مالی آبی‌ها دارد. بازیکنان استقلال از ابتدای این فصل یک ریال هم نگرفته‌اند و فتح الله زاده را تحت فشار قرار داده‌اند.


از طرف دیگر هنوز مدت زیادی تا موعد قسط اول قرارداد شرکت سرمایه گذاری صدرا پاسارگاد با استقلال مانده است. شرکتی که رویانیان از نزدیکان آن به حساب می آید و حتی با سفارش او حامی مالی استقلال شدند.


شنیده می شود پس از اینکه مشکلات مالی استقلال حاد می شود فتح الله زاده با رویانیان تماس گرفته و از او خواسته مشکل مالی استقلال را حل کند. رویانیان هم به دلیل روابط نزدیکی که با این شرکت دارد، تصمیم گرفته به باشگاه رقیب کمک کند. اما کمک رویانیان چندان هم بلاعوض نیست. او برای حل کردن مشکل مالی استقلال، دست روی ساموئل گذاشته است.


در واقع رویانیان مشکل استقلال را حل کرده که بتواند یک بازیکن از این تیم به پرسپولیس بیاورد. با این منطق دیگر نیازی به جابجایی بازیکن نیست و فتح الله زاده نمی‌تواند از پرسپولیس بازیکنی بخواهد. به همین دلیل است که در صحبت‌های مدیر آبی‌ها قاطعیت چندانی دیده نمی‌شود. البته شنیده می‌شود استقلالی‌ها هم برای جدایی ساموئل بی میل نیستند. با رفتن او، یک جای خالی در لیست استقلال به وجود می‌آید و این تیم می‌تواند یک مهاجم خارجی جذب کند.

۱۳۹۱/۷/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...