نسخه چاپی

عالیشاه دیدار با استقلال را از دست داد

مصدومیت امید عالیشاه بازیكن تراكتورسازی در دقایق ابتدایی بازی با پرسپولیس به دلیل پارگی و خونریزی عضله ساق پای این بازیكن بوده است.

به گزارش نما و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، کادر پزشکی تراکتورسازی بلافاصله پس از بازی با پرسپولیس پیگیری‌های لازم در خصوص مصدومیت عالیشاه را انجام داده و نتیجه ام آر آی امروز مورد تایید پزشکان قرار گرفت.

مجید صادقی پزشک تیم فوتبال تراکتورسازی در این خصوص، گفت: به دستور مدیرعامل محترم باشگاه بلافاصله پس از اتمام مسابقه وضعیت مصدومیت عالیشاه مورد بررسی قرار گرفته و جهت گرفتن ام آر آی در سریعترین زمان ممکن اقدام کردیم. نتیجه ام آر آی امروز به پزشکان متخصص و دکتر کیهانی ‌ارائه شد که بر این اساس پارگی عضله ساق پا که موجب خونریزی شده عامل مصدومیت بود. طول درمان این مصدومیت حداقل دو تا سه هفته است که امیدواریم این مشکل هم زودتر حل شود و عالیشاه را در اختیار تیم قرار بدهیم. در واقع استارت سریع بازیکن در این صحنه موجب پارگی عضله شده که اتفاق عجیب و بی سابقه‌ای در فوتبال محسوب نمی‌شود.

به گزارش مشرق، با این وضعیت، امید عالیشاه دیدار روز جمعه تراکتورسازی مقابل استقلال در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال را هم از دست داد.

۱۳۹۶/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...