نسخه چاپی

پایش امشب بنزینی می‌شود

برنامه پایش امشب با موضوع راهكارهای مهار مصرف بنزین و بررسی وضعیت اقتصادی كشور از ساعت 23 به روی آنتن شبكه یك سیما می رود.

به گزارش نما، برنامه پایش امشب با موضوع راهکارهای مهار مصرف بنزین و بررسی وضعیت اقتصادی کشور از ساعت 23 به روی آنتن شبکه یک سیما می رود .


مستندات لایحه بودجه 97 نشان می دهد دولت افزایش قطعی قیمت حامل‌های انرژی را کلید زده و درآمد ۱۷ هزار میلیارد تومانی از این محل پیش‌بینی کرده است؛ احتمال اجرای آن در پایان سال جاری وجود دارد.از این رو در روزهای اخیر بحث افزایش حامل های انر‍ژی از موضوعات داغ اقتصادی کشور بود . برنامه پایش این هفته در تحلیل ویژه خود تبصره 13 و راهکارهای مهار مصرف بنزین را بررسی می کند .


همچنین در این برنامه وضعیت انتصابات در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و عدم عمل به دستورات نه گانه وزیر کار با ارائه مستنداتی بیان و مرتضی لطفی مدیر عامل شستا در گفتگوی تلفنی به سوالاتی در این باره پاسخ خواهد داد .


در ادامه برنامه سه جوان موفق با حضور در برنامه تجربیات موفقیت خود را با جوانان جویای کار تشریح می کنند و در بخش آخر برنامه نیز ستاد پیگیری مشکلات کسب و کار ، مشکلات رسیده را پیگیری و راه حلی برای آنها پیدا می کند .
سوال نظر سنجی برنامه این هفته بنزینی است و به این شرح است :

به نظر شما برای مهار مصرف بنزین کدام راه بهتر است . 1- افزایش قیمت 2- سهمیه بندی


علاقمندان به شرکت در نظرسنجی می توانند عدد گزینه مورد نظر خود را به سامانه 30000111 ارسال کنند .


برنامه "پایش " کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیماست که یکشنبه ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداوود اسفندیاری از این شبکه پخش می شود.

۱۳۹۶/۱۰/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...