نسخه چاپی

كمك مالی كمیته فوتسال به یك باشگاه خاص؟!

یك عضو كمیته فوتسال می‌گوید به یك باشگاه خاص به خاطر مشكل مالی‌اش كمك شده تا بتواند در بازی‌ها شركت كند اما سایر باشگاه‌ها نسبت به این موضوع معترض‌اند.

به گزارش نما، تیم هیات فوتبال قم به دلیل قطعی شدن سقوط به لیگ یک و مشکل شدید مالی، قصد حضور در هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتسال را نداشت. این تیم که ابتدای فصل اعلام کرده بود، بازیکنان باید مجانی برایش بازی کنند و در حالی که توان پرداخت هزینه سفر تیم با اتوبوس را هم نداشت، با پرواز به اهواز رفت و با نتیجه ۱۰ بر ۳ نیز از تیم حفاری شکست خورد. از همین رو برخی تیم‌ها که از مشکل مالی رنج می‌برند، ماجرای سفرهای هیات فوتبال قم را مشکوک دانسته و به همین دلیل شائبه کمک مالی کمیته فوتسال به این باشگاه به وجود آمد.

باشگاه‌ها معتقدند اگر کمیته فوتسال قصد کمک به تیم خاصی را دارد، این کمک‌ها باید عادلانه توزیع شده و به همه تیم‌هایی که مشکل مالی دارند، تخصیص یابد.

کریم منصوری، عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال نیز با تایید کمک کمیته فوتسال به تیم هیات فوتبال قم گفت: هدف ما برهم نخوردن نظم لیگ است. ما می‌خواهیم همه بازی‌ها برگزار شود چرا که حضور نیافتن هیات فوتبال قم در برخی بازی‌ها در سرنوشت تیم‌های سقوط کننده تاثیرگذار است. بنابراین از ۵-۴ بازی قبلی نشان دادیم که تمایل داریم هیات فوتبال قم از بازی‌ها کنار نکشد.

او در ادامه بدون اشاره به نحوه کمک‌رسانی به هیات فوتبال قم، اذعان کرد: هر کمکی که لازم بوده، به این باشگاه انجام شده است. نمی‌توانم دقیق بگویم چه کمکی کرده‌ایم اما برخی اوقات لازم بوده سفارشی کنیم تا کار آن‌ها راه بیفتد. به‌هر حال این، تشخیص مقامات بالاتر بوده و آن‌ها اگر صلاح بدانند، خودشان نحوه کمک به هیات فوتبال را می‌گویند. من تنها می‌توانم کمک کردن به تیم فوتسال هیات فوتبال قم را تائید کنم.
منبع: ایسنا

۱۳۹۶/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...