نسخه چاپی

استقرار تیم‌هایی برای پالایش بازداشت‌شدگان

مدیركل زندان‌های استان تهران گفت: تیم‌هایی در زندان مستقر شده‌اند و در حال پالایش افراد بازداشت‌شده در حوادث روزهای اخیر هستند تا افراد بی‌گناه هرچه زودتر آزاد شوند.

به گزارش نما، مصطفی محبی مدیرکل زندان‌های استان تهران در خصوص ایمنی زندان‌ها در زمان زلزله گفت: ما پیش‌بینی کرده‌ایم که در زمان وقوع زلزله باید چه اقداماتی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مکاتباتی را با فرمانداری‌ها و استانداری‌ها انجام می‌دهیم، افزود: تلاش داریم در زمانی که در صورت وقوع زلزله تخریبی در زندان‌ها ایجاد شد، با هماهنگی فرمانداری‌ها و استانداری‌ها اقدام به جابجایی زندانیان کنیم.

محبی با اشاره به اینکه در این زمینه دستورالعمل‌هایی را تهیه کرده‌ایم و آموزش‌های لازم را به مسئولان زندان‌ها داده‌ایم، گفت: در صورت وقوع حادثه، براساس این دستورالعمل‌ها عمل می‌کنیم تا کمترین آسیب به زندانیان برسد.

مدیرکل زندان‌های استان تهران در خصوص تعداد زندان‌های فرسوده گفت: تنها دو زندان فشافویه و تهران بزرگ جزو زندان‌های نوساز محسوب می‌شوند و مابقی زندان‌ها فرسوده هستند.

محبی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اغتشاشات اخیر و دستگیری‌های صورت‌گرفته، آیا ظرفیت کافی برای پذیرش بازداشت‌شدگان وجود دارد یا نه، اظهار کرد: دستگیری‌ها در حدی نبوده که ما در بحث پذیرش با مشکل مواجه شویم، با اینکه کمبود جا داریم اما به هیچ عنوان مشکلی پیش نیامده است. تیم‌هایی مستقر شده‌اند و در حال پالایش افراد بازداشت‌شده هستند تا افراد بی‌گناه هر چه زودتر آزاد شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا خبر انتقال 200 نفر به زندان اوین صحت دارد یا خیر، گفت: حتی در این سه چهار روز هم تعداد زندانیان به 200 نفر نرسیده است.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...