نسخه چاپی

قدیری ابیانه در گفتگو با نما:

دولت باید پاسخگوی مشكلات باشد!

عکس خبري -دولت بايد پاسخگوي مشکلات باشد!

كارشناس عالی مسائل استراتژیك گفت: مسئولان بدانند كه هر انتقادی از سوی مردم جای توجیه ندارد و باید برای مردمی كه توسط آنها انتخاب شده اند جواب درست و منطقی داشته باشند تا مشكلات به درستی برطرف شود.

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس عالی مسائل استراتژیک در گفتگو با نما با اشاره به اینکه کاخ سفید و آمریکا به دنبال محروم کردن ایران از هر نوع پیشرفتی ازجمله پیشرفت در زمینه ی هسته ای است، گفت: علی رغم اینکه می دانند برنامه ایران در این زمینه صلح آمیز است اما طبیعی است که آمریکا ذاتا با پیشرفت تمام کشورها مخالفت بکند.
وی در ادامه اظهار داشت: آمریکایی ها نه تنها در این رابطه جلساتی را تشکیل می دهند بلکه در هر زمینه ای که به ضرر ایران تمام شود چه محرمانه چه غیر محرمانه تشکیل جلسه می دهند.
وی با اشاره به اینکه در چند روز اخیر حمایت خود از اعتراضات داخلی در ایران را نیز اعلام کرده اند، اذعان داشت: موضوع عجیبی نیست که آمریکا از این مساله حمایت کرده است چرا که از هر موضوعی علیه ایران از جمله صدام در جنگ میان ایران و عراق، ترورها، تحریم ها و اغتشاشات نیز در طول این سالها حمایت کرده اند.
وی افزود: مردم کشور در حال حاضر از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند و زمینه برای انتقادها وجود دارد اما دشمن سعی دارد این انتقادها و اعتراض ها را که نسبت به مسائل اقتصادی و گرانی مطرح می شود به سمت ضدیت با کل نظام جمهوری اسلامی جهت دهی کند.
وی تصریح کرد: برای این کار از هر گونه عنصری چه در داخل و چه در خارج از مرزهای ایران استفاده می کنند و با صرف چندصد دلار افرادی را برای این چنین مواقعی آموزش می دهند و افراد آموزش دیده نیز از آمریکا حقوق دریافت می کنند و به اعتراض ها ی خیابانی دامن زده و جهت آن را از یک انتقاد ساده به یک اعتراض علیه نظام تغییر می دهند.
وی افزود: به نظر می رسد فرصت خوبی است که در این برهه این افراد شناسایی شوند و به مجازات اعمالشان برسند.
وی با بیان اینکه باید در مقابل کسانی که به اموال عمومی آسیب میزنند گفت: طبیعتا آسیب زدن به اموال عمومی و مردم مشکلی از مسائل اقتصادی را حل نخواهد کرد و چه بسا که بر وخامت این مشکلات نیز اضافه خواهد کرد.
این کارشناس عالی مسائل استراتژیک با تاکید بر اینکه باید مشکلات اقتصادی توسط مسئولین برای مردم تشریح شود، عنوان داشت: اگر مسئولان دولتی اشتباهات خود را در بروز این مشکلات بپذیرند و برای مردم بیان کنند آن وقت است که زمینه برای سو استفاده از انتقادها کاهش می یابد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال مسئولان بدانند که هر انتقادی از سوی مردم جای توجیه ندارد و باید برای مردمی که توسط آنها انتخاب شده اند جواب درست و منطقی داشته باشند تا مشکلات به درستی برطرف شود.

۱۳۹۶/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...