نسخه چاپی

توصیه رئیس موساد به نتانیاهو درباره ایران

رئیس اسبق دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی به مقامات فعلی این رژیم توصیه كرده كه در امور داخلی ایران بویژه اغتشاشات اخیر دخالت نكنند.

به گزارش نما، «افرایم هالوی» رئیس اسبق موساد در پاسخ به سوال روزنامه جروزالیم پست در خصوص اغتشاشات ایران، در مورد مداخله اسرائیل در تحولات جاری ایران هشدار داد.

او به این روزنامه گفت: اگر ما در رویدادهای جاری در ایران مداخله کنیم این به هیچ وجه به نفعمان نخواهد بود. ما خود به اندازه کافی مشکل داریم.

پیش از آن بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن آرزوی پیروزی برای اغتشاش گران از آنها حمایت کرده بود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یاوه گویی های خود ادعا کرد: امروز شنیدم که رئیس جمهور روحانی اعلام کرد که اسرائیل پشت اعتراضات ایران قرار دارد. چنین موضوعی نه تنها صحت ندارد؛ بلکه خنده دار است!

وی در ادامه بدون اشاره به موج سرکوب گری های وحشیانه این رژیم در سرزمین های اشغالی مدعی شد: ایرانی های شایسته وضع بهتری هستند. ایرانی ها به خیابان ها آمده و به دنبال آزادی و عدالت هستند. آنها آزادی هائی را می خواهند که دهه ها از آن محروم بودند! ایرانی ها شرافتمندانه به دنبال آزادی هستند.

نتانیاهو ادعاهای خود در این باره را اینگونه ادامه داد: ایران میلیاردها دلار را برای تنفر افکنی هزینه کرده است که می توانست با آن مدرسه و بیمارستان بسازد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دخالت در امور داخلی ایران ادعا کرد: آن ها امروز برای رسیدن به آزادی دست به خطر زده اند. مایه نگرانی است که بسیاری از اروپائی ها همراه با سکوت نظاره گر این رویداد هستند.
منبع: مهر

۱۳۹۶/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...