نسخه چاپی

آخرین آمار بی سوادی در پایتخت

مدیر كل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: 90 هزار بی‌سواد در شهر تهران و 160 هزار بی‌سواد در سطح‌ شهرستان‌های استان تهران داریم‌.

به گزارش نما، سیاوش شهریور مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران در جلسه‌ شورای سوادآموزی‌ استان تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: استان تهران به عنوان پایتخت و یکی از ارزشمندترین‌ استان‌ها در حوزه سیاست‌گذاری‌ها می‌تواند نقش‌ آفرینی کند و در سطح ملی تصمیم‌سازی و پروتکل‌ تعیین کند‌.

وی در ادامه افزود: شاهد اتفاق خوبی در حوزه کاهش بی‌سوادی هستیم، این در حالی است که 90 هزار بی‌سواد در شهر تهران و 160 هزار بی‌سواد در سطح‌ شهرستان‌های استان تهران داریم‌ و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا 4 سال آینده جشن ریشه‌کن‌ کردن بی‌سوادی را برگزار کنیم.

شهریور بیان کرد: بزرگترین‌ دشمن دموکراسی‌ جهل و بی‌سوادی است و داعش نیز از قشر بی‌ سواد و کم سواد در خاورمیانه استفاده می‌کند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: امیدواریم شهرداران مناطق بتوانند در زمینه سوادآموزی مردم شهر و استان تهران همکاری مناسبی را با آموزش و پرورش داشته باشند.

وی در پایان افزود: همه دستگاه‌های اجرایی‌ باید تبدیل به کانون‌هایی برای همیاری‌ و همکاری در خصوص سوادآموزی شوند‌. همچنین‌ دبیرخانه ستاد ثمن‌های ستاد مدیریت‌ بحران نیز در شهر ایجاد شده است و این سازمان‌های مردم نهاد در شرایط بحرانی می‌توانند برای کمک‌رسانی همکاری کنند.

۱۳۹۶/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...