نسخه چاپی

خدمت آشوب‌گران به گرانی

در پی بروز برخی اغتشاشات محدود و تخریب اموال عمومی كه به بروز ناامنی هایی منجر شده، قیمت سكه بهار آزادی هم درپی گرانی ارز روند صعودی به خود گرفته و به یك‌میلیون و ۵۰۶ هزار تومان رسیده است.

به گزارش نما، نرخ فروش دلار هم‌اکنون در تابلوی صرافی‌ها 4350 تومان، یورو 5465 تومان، پوند انگلیس 5896 تومان و درهم امارات 1180 تومان ثبت شده است.

در بازار سبزه‌میدان نیز هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید یک‌میلیون و 506 هزار تومان، سکه تمام‌بهار طرح قدیم یک‌میلیون و 465 هزار تومان، نیم‌سکه 735 هزار تومان، ربع‌سکه 435 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 282 هزار تومان قیمت گذاری شده و فروخته می‌شود.

هر اونس طلا در بازار جهانی 1311.5 دلار و هر گرم طلای 18عیار در بازار داخلی 137 هزار و 605 تومان فروخته می‌شود.

به گفته برخی فعالان بازار ، بروز برخی ناآرامی های اخیر هم در افزایش نرخ ارز و به تبع آن گران شدن سکه تاثیر داشته و به نظر می رسد، با ادامه برخی اغتشاشات، شاهد گرانی بیشتر ارز و سکه و تشدید گرانی ها و فشارها بر مردم خواهیم بود.

مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی همزمان با تشدید نوسانات قیمت سکه در بازار گفت: بازار طلا بازار پر نوسان و پر ریسکی است، محل مناسبی برای مردم عادی جهت سرمایه‌گذاری نیست و ممکن است با کاهش جهانی قیمت طلا خریداران سکه متضرر شوند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۶/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...