نسخه چاپی

بخشایش اردستانی در گفتگو با نما:

نارضایتی مردم از عملكرد فاجعه بار دولت روحانی توطئه نیست/ دولت بایدپاسخگو باشد و این ناكارآمدی را برطرف كند

عکس خبري -نارضايتي مردم از عملکرد فاجعه بار دولت روحاني توطئه نيست/ دولت بايد در اين مسئله پاسخگو باشد و اين ناکارآمدي را برطرف کند

عضو سابق كمیسیون امنیت ملی در مجلس گفت: ما نباید آدرس انحرافی به كسی بدهیم و مقصر را دشمن و غرب بدانیم؛ درست است خارج دستی در كار دارد اما اصل كار به دولت برمی گردد كه نباید اجازه دهد مشكلات در زمینه های مختلف به جایی برسد كه فرصت سو استفاده برای دشمنان فراهم شود.

احمد بخشایش اردستانی نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما، با بیان اینکه اغتشاشات داخلی و تحریم های خارجی دو لبه یک قیچی هستند، گفت: ما با آمریکا سالیان سال است که در موارد متعددی از جمله مخالفت آنها با نظام جمهوری اسلامی، اختلاف داریم و رابطه ای نیز برقرار نخواهیم کرد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه روند مخالفت ها و توهین به ایران همچنان در دوره ترامپ ادامه یافته است، اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر فضای مسمومی در برخی از قسمت های کشور ایجاد شده است، دشمنان نظام به ویژه غرب از این فرصت استفاده کرده و طبیعتا علیه کشورمان محدودیت ها و تحریم هایی را اعمال می کنند.
وی با بیان اینکه مدیریت این اعتراض ها مساله مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای شود، اذعان داشت: در واقع ما نباید آدرس انحرافی به کسی بدهیم و مقصر را دشمن و غرب بدانیم؛ درست است خارج دستی در کار دارد اما اصل کار به دولت برمی گردد که نباید اجازه دهد مشکلات در زمینه های مختلف به جایی برسد که فرصت سو استفاده برای دشمنان فراهم شود.
وی با اشاره به اعتراضاتی که اخیرا در مورد برخی از موسسات مالی رخ داده است و عده ای از مالباختگان به شدت معترضند، تصریح کرد: فساد در کشور به حدی است که برخی از مسئولان به خود اجازه میدهند دست در جیب مردم کنند و بعد از این کار توجیه غیرمنطقی بیاورند و مردم را مجبور به رضایت کنند.
بخشایش اردستانی افزود: عدم شفاف سازی دولت در بیشتر موارد، بی اعتمادی مردم را به همراه دارد و معیشت سخت، بیکاری و فقر مزید بر علت شده است و در نهایت ناتوانی مدیریت دولت را به مردم نشان می دهد و این سو مدیریت همراه با اشرافی گری مسئولان دولتی است که بی شک نمی توانند درد مردم را بفهمند و درصدد حل آن باشند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم کشور از وضعیت فعلی ناراضی هستند و باید فکری به حالشان کرد وگرنه زمینه هرنوع سو استفاده برای دشمن فراهم می شود و در نتیجه باید انتظار وضعی بدتر از این را بکشیم.




۱۳۹۶/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...