نسخه چاپی

توضیح جباروف در مورد اتفاق جنجالی اهواز

هافبك ازبكستانی استقلال توضیحات كاملی در مورد اتفاق های جنجالی بازی با استقلال خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر ارائه كرد.

به گزارش نما، سرور چپاروف که در نیم فصل حضورش در استقلال چهره آرامی از خود نشان داده بود در بازی با استقلال خوزستان حسابی جنجال ساز شد، از درگیری با بازیکنان حریف تا ضربه به کمر بازیکن استقلال خوزستان، ضربه ای که می توانست با کارت قرمز مستقیم همراه شود اما داور بازی حتی به او کارت زرد هم نشان داد. این صحنه حتی با اعتراض سرمربی پرسپولیس هم همراه شده است و برانکو اعتقاد دارد کمیته انضباطی باید او را محروم کند هرچند که این بازیکن می گوید هرگز عمدی در این صحنه نداشته است.


سرور چپاروف ابتدا در مورد ضربه ای که به کمر بازیکن استقلال خوزستان وارد کرد به ورزش سه گفت: اول این را باید بگویم که من در تمام دوران فوتبالم نخواسته ام از عمد به بازیکن حریف آسیب بزنم. در این صحنه که شما می گویید باید بگویم که من در تمام بازی ها بسیار محکم بازی می کنم و البته تمام بازیکنان باید تلاش کنند توپ را در جلوی زمین پس بگیرند.


او ادامه داد: من در این صحنه می خواستم توپ را از بازیکنان استقلال خوزستان بگیرم اما او به زمین خورد و من در حالت بی تعادل با استوک روی کمر او رفتم. حتی شما دیدید که بلافاصله پایم را بالا بردم تا به او آسیب جدی وارد نشود.


هافبک استقلال همچنین در مورد اینکه گفته می شود او باید محروم شود هم گفت: من از قوانین اطلاعی ندارم ولی چیزی که می دانم این است که هیچ عمدی در کارم نبود و اصلا قصد آسیب وارد کردن به بازیکن حریف را نداشتم.


اما موضوع بعدی که در مورد چپاروف گفته می شود این است که از عمد در چند صحنه با بازیکنان حریف درگیر شد تا داور کارت زرد بدهد، از بازی با تراکتورسازی محروم شود و بتواند مدت بیشتری را در تعطیلات سال نو باشد. او در این باره هم می گوید: چنین چیزی درست نیست. من در چند صحنه به خاطر بازی خشن بازیکنان استقلال خوزستان عصبانی شدم. برای من کاری مهمتر از فوتبال وجود ندارد. از این راه درآمد دارم و هرگز هیچ مساله ای را فدای فوتبال نمی کنم. این ها مسائلی است که مطرح می شود ولی من هرگز توجهی به آن نمی کنم.
منبع: ورزش سه

۱۳۹۶/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...