نسخه چاپی

زمینه‌سازی اعضای فراكسیون رهروان برای نامزدی لاریجانی

فراكسیون "رهروان ولایت" كه از حامیان جدی لاریجانی محسوب می شوند، در تلاش هستند تا در قالب مصاحبه هایی با رسانه های مختلف از ضرورت كاندیداتوری لاریجانی در انتخابات آینده ریاست جمهور و حمایت مردم از وی سخن بگویند.

به گزارش نما، اعضاي شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت از جمله کاظم جلالی، نماینده شاهرود،‌ بهروز نعمتي نماينده اسد آباد، سيد رمضان شجاعي كياسري و سيد حسين نقوي حسيني نماينده ورامين تاكنون چندین بار از معرفي كانديدا از سوي اين فراكسيون در انتخابات آينده رياست جمهوري و شایستگی لاریجانی برای نامزدی سخن گفته اند.


در همین راستا، کاظم جلالی، رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت روز یکشنبه به ایسنا گفت: به نظر بنده آقای لاریجانی فردی توانمند و آشنا به مسائل کشور است که بالقوه می‌تواند یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری باشد.


یک روز پیش تر هم حسن زمانی، مشاور رئیس مجلس
به یک روزنامه اصلاح طلب گفت: لاریجانی 10 به یک از همه کاندیداهای اصولگرا و اصلاح طلب احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آینده جلوتر است.
وی ادعا کرد: بهترین گزینه موجود برای این امر خطیر در شرایط فعلی کشور آقای لاریجانی است.

نعمتي و شجاعي نیز در مصاحبه هايي اعلام داشتند كه اين فراکسيون دي يا بهمن ماه وارد بحث مصاديق انتخابات رياست جمهوري مي شود.


همچنين برخي از اعضاي اين فراكسيون در راهروهاي مجلس در مصاحبه با خبرنگاران در تلاش هستند تا لاريجاني را گزينه مناسبي براي رياست جمهوري معرفي كنند.


بعنوان مثال نقوي حسيني در 10 روز گذشته حداقل دو بار در مصاحبه هاي خود سعي كرد تا لاريجاني را بهترين گزينه براي رياست جمهوري معرفي كند.


وي در چهاردهم مهر امسال در مصاحبه با يك خبرگزاري گفت: «لاريجاني شخصيت برجسته اي است که داراي شان رياست جمهوري است. شخصيت آقاي لاريجاني شخصيتي نيست که بگويد من کانديدا مي شوم حال هر کس خواست به بنده راي بدهد بلکه ايشان شان و منزلتي دارد لذا با شناختي که از مديريت،فعاليت و ديدگاههاي آقاي لاريجاني دارم ايشان شان احراز اين پست را دارد».


اين حامي لاريجاني دقيقا همين مطالب را روز يكشنبه 23 مهر در راهروهاي مجلس در مصاحبه هايي بيان كرد.


ديگر اعضاي اين فراكسيون همچون نعمتي هم در مصاحبه های خود تحت عنوان «لاريجاني فعلا خواهش ما براي نامزد شدنش را نپذيرفته است»، سعي مي كنند تا نام لاريجاني را براي انتخابات رياست جمهوري مطرح كنند.


اين حامي لاريجاني در يكي از مصاحبه هاي خود در 31 شهريور امسال اعلام كرد كه «ممکن است بسياري از اعضاي فراکسيون رهروان ولايت خواهان حضور علي لاريجاني در انتخابات باشند اما ما 50درصد اين مساله هستيم 50درصد ديگر شخص ايشان است که بخواهند نامزد انتخاباتي شوند که تا الان به اين موضوع رضايت ندادند».


بر اساس شنيده هاي خبرنگار جهان از راهروهاي مجلس، در جلسات شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت به برخي از نمايندگان مجلس توصیه هایی درباره معرفی نامزد مناسب براي رياست جمهوري معرفي شده است!

۱۳۹۱/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...