نسخه چاپی

جزئیات بررسی لایحه بودجه ۹۷ در جلسات علنی مجلس

عضو هیئت‌رئیسه مجلس جزئیات چگونگی بررسی لایحه بودجه ۹۷ در پارلمان را تشریح كرد.

به گزارش نما، اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات بررسی لایحه بودجه 97، گفت: طبق آنچه که کمیسیون تلفیق بودجه 97 به هیئت‌رئیسه اعلام کرده، قرار است گزارش نهایی این کمیسیون درباره لایحه بودجه 97، اواسط هفته آینده تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شود.

وی درباره چگونگی بررسی لایحه بودجه 97 در جلسات علنی مجلس، اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده و طبق روال هر دوره و براساس آیین‌نامه داخلی مجلس، ابتدا کلیات لایحه بودجه 97 به رأی نمایندگان مجلس گذاشته می‌شود و در صورتی که نمایندگان کلیات آن را تصویب کند، روند بررسی جزئیات آغاز می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به چگونگی روند بررسی جزئیات لایحه بودجه 97 در مجلس، گفت: پس از تصویب کلیات لایحه بودجه 97، روند بررسی جزئیات به این صورت است ابتدا کمیسیون تلفیق گزارشی از گزارشی که درباره لایحه بودجه تهیه کرده، به نمایندگان مجلس ارائه می‌کند و سپس با روند بررسی لایحه در دو بخش درآمدی و هزینه‌ای آغاز می‌شود.

رنجبرزاده اضافه کرد: در جریان روند بررسی لایحه بودجه 97 در مجلس، نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه، مرکز پژوهش‌های مجلس و شورای نگهبان حضور دارند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: تلاش نمایندگان مجلس بر این است که پایه‌های بودجه سال 97 بر مبنای اقتصاد مقاومتی و با کمترین اتکا به درآمدهای نفتی شکل بگیرد.
منبع: تسنیم

۱۳۹۶/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...