نسخه چاپی

اظهارات عقیلی در مورد قهرمانی پرسپولیس

هادی عقیلی گفت: شانس قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ هفدهم بیشتر از سایر تیم ها است.

به گزارش نما، هادی عقیلی درباره اختلاف 9 امتیازی تیم پرسپولیس نسبت به تیم دوم جدول لیگ برتر تصریح کرد: پرسپولیس در لیگ هفدهم به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته است و تاکنون نیز نمایش قابل قبولی از خود ارائه داده است. شانس قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ هفدهم بیشتر از سایر تیم ها است.

وی با اشاره به احتمال جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس گفت: هر بازیکنی حق دارد تیم آینده اش را خودش انتخاب کند، پرسپولیس تیم بزرگی است و در صورت نبود یک بازیکن، بازیکن های دیگری جانشین او می شوند، بنابراین برانکو از بابت جدایی طارمی مشکلی ندارد.

عقیلی در خصوص دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال( جام خلیج فارس) و تساوی تیم های پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان اظهار کرد: در بازی پارس جنوبی و سپاهان همه انتظار داشتند یک بازی خوب و جذاب همراه با گل را تماشا کنند اما متاسفانه به دلیل کیفیت پایین چمن ورزشگاه، گلی رد و بدل نشد و در نهایت 2 تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند. این نتیجه برای تیم سپاهان مناسب بود زیرا این تیم باید در خارج از خانه به مصاف حریف می رفت و تیم پارس جنوبی نیز از تیم های موفق لیگ هفدهم بوده است.

وی با اشاره به نتایج مطلوب تیم سپاهان در 3 هفته اخیر لیگ برتر گفت: خوشبختانه سپاهان در 3 بازی اخیر روند رو به رشدی را در پیش گرفته است، شاگردان کرانچار در نیم فصل اول با بدشانسی های زیادی مواجه شدند، علاوه بر این بازیکنانی که در ابتدای فصل جذب شدند نتوانستند انتظارات هواداران را برآورده کنند. من امیدوارم روند خوب فعلی سپاهان ادامه پیدا کند.

عقیلی در مورد دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران که با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت، عنوان کرد: البته من تنها 30 دقیقه ابتدایی این دیدار را تماشا کردم و به نظرم بازی 2 تیم به هیچ عنوان کیفیت فنی بالایی نداشت. محرومیت تیم تراکتورسازی از نقل و انتقالات در نتایج فصل جاری این تیم تاثیرگذار بوده و تراکتوری ها باید بزودی یک مهاجم گلزن جذب کنند.

عقیلی در مورد محرومیت تماشاگران پرسپولیس گفت: همه جای دنیا برای لذت بردن از فوتبال به ورزشگاه می روند اما متاسفانه در فوتبال ما برخی با شعارها و حرکات نامربوط و غیراخلاقی خود کام علاقه مندان به فوتبال را تلخ می کنند، این ماجرا باید به شکل جدی تری پیگیری شود و با افرادی که قصد متشنج کردن فضای ورزشگاه ها را دارند برخوردی قاطع صورت گیرد. البته من معتقدم محرومیت تماشاگران اقدامی اشتباه است زیرا در طول سال های اخیر بارها این مجازات در نظر گرفته شده و تاثیر خاصی نیز مشاهده نشده است، اگر کمیته انضباطی می خواهد این ماجراها تکرار نشود باید جریمه های دیگری را برای این موضوع در نظر بگیرد.


۱۳۹۶/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...